۱۲ اسفند ۱۳۹۲

ال‌جی G Flex برنده طلا در طراحی از iF Design Awards

 

کارشناسان جهانی نامور طراحی برتری طراحی جدیدترین محصولات ال‌جی را تأیید کردند.

ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) بار دیگر در مرکز درخشش برای دریافت جوایز سالانه iF Design Awards بود و 26 محصولش در سال 2014 افتخاراتی کسب کردند. ال‌جی G Flex یکی از 75 مدال طلای این جوایز را برنده شد و تلویزیون Ultra HD و گوشی هوشمند پرچمدار G2 نیز تأییدیه‌هایی دریافت کردند. این رقابت‌ها، که سالانه توسط شرکت طراحان بین‌المللی iF برای شناسایی محصولاتی برگزار می‌شود که در زمینه طراحی نوآوری و مهارت خود را نشان می‌دهند، امسال بیش از 4600 محصول را جذب خود کرده بود.

دکتر اسکات آن، مدیر ارشد فناوری در ال‌جی، گفت: «ال‌جی تأکید بسیاری بر پیشگامی صنعت در طراحی محصولات دارد. برای نیل به این هدف، مرکز تحقیق و توسعه از همان ابتدا در زمینه طراحی سخت کار می‌کند. فلسفه ما این است که محصولاتمان طراحی مبتکرانه‌ای داشته باشند تا پاسخ حسی را برانگیزیم و رابطه صمیمی بین محصولات و مشتری‌ها را بیشتر کنیم.»

ال‌جی G Flex طراحی متمایزی دارد که قابلیت‌های پیشرفته ال‌جی در طراحی و مهندسی را نشان می‌دهد. ارگونومیک ال‌جی G Flex و نمایشگر 6 اینچی با انحنای واقعی تجربه کاربری راحت‌تری را با تطبیق با صورت کاربر و قرار دادن بلندگو و میکروفون نزدیک به گوش و دهان فراهم می‌کند. در ضمن، شکل قوس‌دار در دست گرفتن را راحت می‌کند. دلیل برگزیده شدن G Flex توسط داوران iF این بود که این گوشی با قرار دادن کلیدهای کنترل در عقب و استفاده از نمایشگر منحنی، و همین طور افزودن فوق‌العاده به تجربه گوشی هوشمند از نظر ارگونومیک و کیفیت رویکردی جدید در رابط کاربری گوشی‌های هوشمند ارائه کرده است.

داوران iF گوشی هوشمند ال‌جی G2 را نیز برای ابتکار زیاد و امکانات طراحی در ایجاد راحتی بیشتر مورد تحسین قرار داده‌اند؛ مخصوصاً در طراحی کلید پشت که کلیدهای تنظیم صدا و روشن و خاموش را در پشت گوشی گذاشته شده است. ظاهر متمایز G2، به عنوان تنها گوشی هوشمند دنیا که هیچ کلیدی در کناره‌های گوشی ندارد، با عملکردش مطابقت دارد. سال گذشته، G2 جایزه President’s Award of Good Design را به دلیل برتری در طراحی از بالاترین مقام کره جنوبی به خود اختصاص داد.

تلویزیون Ultra HD (مدل 65LA9700) با تجربه مشاهده شگفت‌انگیز در بسته‌ای که، به لطف وجود طراحی صفحه‌نمایش سینمایی (Cinema Screen) و لبه‌های خیلی باریک، خودش به عنوان دکور عمل می‌کند داوران iF را تحت تأثیر قرار دارد. ال‌جی بلندگوهای کشویی 4.1 کانال در این محصول تعبیه کرده است که به صورت خودکار با خاموش شدن تلویزیون جمع می‌شوند. این طراحی هوشمندانه بلندگوها که نیازی به غلو کردن ندارد، صدایی فوق‌العاده باکیفیت را از بلندگوها منتشر می‌کند و تلویزیون 65LA9700 را یکی از محبوب‌ترین تلویزیون‌های ال‌جی می‌کند.

 دیگر محصولات ال‌جی که توسط iF Design Awards 2014 مورد تأیید قرار گرفتند شامل موارد زیر است:

– ساندپلیت (مدل LAP340)؛ یک سیستم صوتی شیک که در بدنه‌ای باریک، صاف و جمع‌وجور می‌تواند درست زیر تلویزیون‌های پیشرفته امروزی قرار بگیرد.

– ساندبار (مدل NB5530)؛ از طراحی فوق باریکی با ارتفاع 35 میلی‌متر در بدنه‌ای مشکی و ریزه‌کاری‌های نقره‌ای فلزی برخوردار است که با هر اتاقی به خوبی ترکیب می‌شود.

– مانیتور 34 اینچ فوق عریض UltraWide با نسبت تصویر 21:9 (مدل 34UM95) و پایه فرانمای کریستال معلق و طراحی صفحه‌نمایش سینمایی (Cinema Screen)

– اولترا پی‌سی (مدل 13Z940)؛ با وزنی کمتر از یک کیلوگرم، طراحی کمینه‌گرا و تروتمیز و لبه‌های فوق باریک 4.4 میلی‌متر

– دستگاه تهویه مطبوع ARTCOOL Stylist Inverter V (مدل A12IWK) مجهز به حلقه منحصربه‌فرد از نور لطیف LED نشانگر حالت، قابلیت اختصاصی جریان هوای سه‌بعدی، عملکرد تفریباً بدون صدا و صرفه‌جویی فوق‌العاده در انرژی

– دستگاه تهویه مطبوع ARTCOOL Slim Inverter V (مدل CA12RWK)؛ ترکیبی از بازده بالای انرژی، امکانات سلامت‌محور و فناوری‌های پیشرفته‌ای مانند کنترل انرژی فعال، نمایشگر انرژی و Plasmaster Ionizer Plus

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید