۲۱ فروردین ۱۳۹۳

درخشش G Flex در جشن سالگرد صداوسیمای پرتغال

 

در 57مین مراسم پخش و سرگرمی صداوسیمای پرتغال (RTP)، که در 7 مارس 2014 برگزار شد، ال‌جی G Flex حضور شگفت‌انگیزی پیدا کرد. خوزه پدرو واسکونزلوس، کمدین مشهور پرتغالی، چند سری عکس از خود و دیگر هنرمندانی که در این مراسم شرکت کرده بودند گرفت.

تصویر رئیس صداوسیمای پرتغال، بازیگران مشهور زن و مرد و حتی رئیس جمهور اسبق پرتغال، ژنورال رامالو اینز، نیز طی جشن با استفاده از دوربین باکیفیت این گوشی هوشمند و مبتکرانه ال‌جی ثبت شد. بیش از 470 هزار نفر یا 21 درصد از بینندگان مراسم جشن را تماشا کردند. این گوشی هوشمند از طرف ال‌جی نقل محفل بود و G Flex در دست شهروندان درجه یک پرتغال و در مقابل تماشاگران یک ملت خودنمایی می‌کرد.

ال‌جی G Flex اولین گوشی هوشمندی است که از نظر ارگونومیک برای تطبیق با زندگی موبایلی کاربران انحنا پیدا کرده است. طراحی منحنی، که از انحنای چهره انسان نشأت گرفته است، راحتی طبیعی را برای هر کسی که از گوشی استفاده کند فراهم می‌کند.

شکل منحنی ال‌جی G Flex در دست گرفتن راحت و پایداری برای استفاده توسط هر دو دست فراهم می‌کند. این شکل وضعیت مچ دست برای استفاده طبیعی و تماس را آسان می‌کند. انحنا در طراحی باعث می‌شود این دستگاه قابلیت حمل راحتی داشته باشد و به خوبی در جیب کاربر جا شود. علاوه بر این، انحنای قوس انگشتان در امتداد شکل منحنی گوشی حرکت ارگونومیک و تجربه تایپ راحتی را فراهم می‌کند.

۱ نظر

ویرا ۲۱ فروردین ۱۳۹۳ پاسخ

ال جی چه در تلوزیون ،یخچال ،کولر ،لباسشویی وجاروبرقی و سینمای خانگی حرف اول را میزنه بلکه توی اجاق گاز هم حرف اول و میزنه ولی من خیلی فقط پیش به بقیه میگفتم که این مارک اگه بخواد کوشی موبایل بزنه مطمئن باشین که اونم حرف اول و میزنه الان هم کولر ایستاده هوشمند زده که چشمها خیره شدن و الان هم در صدد زدن ماشین هوشمنده حالا ببینیم اون ماشین چقدر طرفدار پیدا خواهد کرد البته در آخر هم میگم منطقی باشین پول خودتون رو به آشغالهیی نظیر سونی پاناسونیک بوش یا پوخ ، بکو یا پوخو و آرچلیک یا پخچیلیک و نظیر اینها ندهید و زندگی با خانه ای که در آن ترکیب ال جی و سامسونگ باشه هوشمند و بی نظیر میشه اما ال جی یه چیز دیگه است

نظر دهید