۳۰ مرداد ۱۴۰۰

رفتن به مسافت طولانی‌تر برای ارائه خدمات مشتری

همانطور که هرکسی که با مشتری سر و کار داشته است می‌تواند گواهی دهد، خدمات خوب یکی از مهمترین عواملی است که رضایت و وفاداری مشتری را تعیین می‌کند و جزء اصلی شهرت یک نام تجاری به ویژه در کیلومتر آخرین سفر مشتری است. اما با توجه به فشار وارد کردن مشتریان جدید در دنیای رقابتی فعلی، اطمینان از این که مشتریان فعلی به خوبی مراقبت می‌شوند آسان‌تر از انجام آن است.

با در نظر گرفتن این چالش، ال‌جی در شرق آفریقا با مشارکت Opalnet، توزیع کننده محلی رسمی آن، اقدام به تقویت خدمات به مشتریان کرد تا تجربه‌ای به یاد ماندنی را از زمان فروش تا خرید محصول جدید ال‌جی به مشتریان ارائه دهد. برنامه Last Mile برای ارائه پشتیبانی با کیفیت بالا به مشتریان و افزایش تجربه پس از فروش آنها از طریق مراکز خدمات ال‌جی در شهرهای مهم منطقه طراحی شده است.

به عنوان بخشی از این اقدام مبتکرانه، همه محصولات بدون هزینه اضافی به مشتریان تحویل داده می‌شوند، در صورت لزوم نصب رایگان همراه با نمایش شخصی ویژگی‌های پیشرفته مانند. LG ThinQ همه مشتریان واجد شرایط برنامه آزمایشی 7 روزه در کلیه خریدها به همراه پشتیبانی از طریق خط تلفن رایگان، تماس تصویری یا ملاقات در منزل طی 24 ساعت توسط تکنسین‌های خدمات واجد شرایط هستند. اجزای اصلی لوازم خانگی تحت ضمانت 10 ساله ال‌جی قرار می‌گیرند و برای محصولاتی که دیگر تحت ضمانت نیستند، خدمات تعمیر مقرون به صرفه و تخفیف محصولات جدید ارائه می‌شود.

ال‌جی کنیا، در تمام طول سفر مشتری، متعهد است که بهترین تجربه ممکن را با مراقبت شخصی از مشتری تا آخرین کیلومتر ارائه دهد.

تهیه شده توسط ال‌جی کنیا

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید