۳۰ مرداد ۱۴۰۰

یافتن مسیری به سوی آینده زندگی متصل با کمک خانه‌های هوشمند

دیگر خبری از این نیست که بگوییم نوآوری‌ها و پیشرفت‌های فناوری می‌تواند تغییری عمیق در سبک زندگی ایجاد کند. در حالی که خانه‌های هوشمند و محصولات هوشمند به وضوح توسط مصرف‌کنندگان اصلی مورد استقبال قرار گرفته‌اند، اما آنچه مشخص نیست این است که کاربران در ازای سرمایه گذاری خود در واقع چه مزایایی دریافت می‌کنند.

با در نظر گرفتن این موضوع، ال‌جی عمیق‌تر به چگونگی تغییر خانه‌های عصر جدید در زندگی روزمره پرداخت. با جمع‌آوری نظرات 857 مالک خانه‌های هوشمند ایالات متحده، گزارش LG ThinQ 2021 Smart Home Report نشان می‌دهد که چگونه خانه‌های هوشمند می‌تواند برای همه برنده باشد.

بدون نیاز به مدرک پیشرفته

برخلاف آنچه بسیاری تصور می‌کنند، کاربران کم فن‌تر در واقع از خانه‌های هوشمند خود رضایت بیشتری دارند و دو برابر بیشتر از کاربران بین 50 تا 54 سال (60 درصد) پاسخ می‌دهند که در مقایسه با شرکت‌کنندگان در گروه سنی 25-29 سالگی “بسیار راضی” هستند. رضایت مالکان مسن بیشتر است زیرا آنها زمان بیشتری را در خانه با خانواده‌های خود در مقایسه با سایر گروه‌های سنی می‌گذرانند و به آنها فرصت بیشتری می‌دهد تا از مزایای خانه‌های هوشمند خود به طور کامل استفاده کنند. این واقعیت که خانه‌های هوشمند راه‌حل‌های سازگار و آسان برای استفاده ارائه می‌دهند، یک مزیت دیگر بود. همه می‌توانند از خانه‌های هوشمند، صرف نظر از تسلط فنی یا سن، استفاده کنند و می‌توانند نقش مهمی در کاهش شکاف دیجیتالی ایفا کنند.

خانه‌های انعطاف پذیر با سبک زندگی منحصر به فرد

در حالی که خانه‌های هوشمند به گونه‌ای طراحی شده‌اند که از نظر جهانی مفید باشند، این فواید مزیت منحصر به فردی برای هر شخص دارد. این نظرسنجی نشان داد که چگونه فضاهای هوشمند راه‌حل‌های انعطاف‌پذیری را ارائه می‌دهند که بر اساس ارزش‌ها، علایق و سرگرمی‌های اصلی کاربران با سبک زندگی متمایز سازگار است. به عنوان مثال، وقتی نوبت به اوقات فراغت می‌رسد، پاسخ‌دهندگان نظرسنجی با اشتیاق باغبانی، عملکرد کنترل از راه دور/فرمان صوتی تلویزیون‌های هوشمند، یخچال‌ها و ماشین‌های لباسشویی خود را در بین سه ویژگی پر استفاده خود قرار داده‌اند زیرا به کاربران امکان می‌دهد با محصولات خود ارتباط برقرار کنند. حتی وقتی در باغ مشغول کشت و کار هستند.

گشودن راهی هوشمند برای زندگی پایدار

خانه‌های هوشمند امروزی معیار جدیدی را برای زندگی دوستدار محیط زیست تعیین می‌کنند. در میان لیست طولانی مزایای خانه هوشمند، صرفه جویی در مصرف انرژی بیشتر توسط پاسخ‌دهندگان ذکر شد. از طریق ویژگی‌های بهینه‌سازی انرژی موجود در جدیدترین محصولات متصل، خانه‌های هوشمند به کاربران کمک می‌کند تا به شیوه‌ای پایدارتر از زندگی دست یابند در حالی که مصرف کنندگان را از قبض‌های سنگین انرژی محافظت می‌کنند.

گزارش خانه هوشمند LG ThinQ نگاه جالبی به نحوه تغییر شیوه زندگی مصرف‌کنندگان در سال‌های آینده ارائه می‌دهد؛ طرحی برای کسانی که علاقمند به استفاده از فناوری‌های هوشمند در زندگی روزمره خود هستند. برای گزارش کامل اینجا را کلیک کنید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید