۲۳ فروردین ۱۳۹۳

مبتکرانه‌ترین محصولات موبایلی ال‌جی

در این مطلب تاریخ را ورق می‌زنیم و شما را با مبتکرانه‌ترین و خلاقانه‌ترین محصولات موبایلی ال‌جی که در طی سال‌های اخیر عرضه شده‌اند آشنا می‌کنیم.

  • ال‌جی شکلات (LG Chocolate): پیشگام در فناوری لمسی

ال‌جی Chocolate اولین گوشی سری Black Label ال‌جی بود که در سال 2006 معرفی شد. این گوشی برای طراحی ساده، بدنه باریک و صفحه‌کلید لمسی نورانی بسیار مورد تحسین قرار گرفت. کلیدهای لمسی منو، جزو اولین کلیدهای لمسی بودند که در یک گوشی تلفن همراه تعبیه می‌شد. همین فناوری صنعت تلفن همراه را دگوگون کرد. در آن زمان که بازار پر از دستگاه‌های حجیم با کلیدهای زیاد بود، همان طور که انتظار می‌رفت، ال‌جی Chocolate با استقبال عموم مواجه شد. پس از آن شرکت‌های سازنده دیگر از ایده لمسی بودن برای محصولات خود استفاده کردند. ال‌جی Chocolate که مطابق با اطلاعات روز بازار آن زمان تولید شده بود مورد متوجه مشتریان سراسر جهان واقع شد.

  • ال‌جی شاین (LG Shine): به ارمغان آوردن مواد جدید در تلفن همراه

ال‌جی Shine دومین گوشی از سری Black Label ال‌جی ثابت کرد که جانشین ارزشمندی برای Chocolate است. ال‌جی Shine حرکت موفق ال‌جی از طراحی مرسوم موبایل در آن روزها به سمت بدنه فلزی چشمگیر بود. سازندگان سابقاً در استفاده از موارد فلزی در گوشی‌های موبایل اجتناب می‌کردند زیرا فرایند ساخت را با سختی بیشتری مواجه می‌کرد. در آن زمان، این نتیجه حاصل شده بود که فلز دریافت قوی سیگنال را با مشکل مواجه می‌کند. با این حال،  تحقیق و توسعه گسترده ال‌جی توانست تمام این موانع را برطرف کند و با پرداخت اشرافانه بدنه و عملکرد عالی بازار را به شگفت آورد.

  • گوشی پرادا ساخت ال‌جی (LG Prada): در تقاطع مد و فناوری

همکاری ال‌جی با برند مد، پرادا، در سال 2006 آغاز شد و منجر به تولید سه گوشی موبایل پیشرفته و مرغوب شد که اولی در سال 2007، دومی در 2008 و سومی در 2011 معرفی شد. این گوشی‌های اشرافی ترکیبی از فناوری پیشرفته با سبکی شیک و نرم‌افزاری کاربرپسند بودند. پرادای اول که توسط ال‌جی تولید شد اولین موبایلی بود که نمایشگر تمام لمسی داشت؛ یعنی همین قابلیتی که امروزه لازمه گوشی‌های هوشمند مدرن است.

  • آپتیموس جی (LG Optimus G): نهایت همکاری برای تولید نهایت یک گوشی هوشمند

گوشی هوشمند Optimus G با ارتقای مشخصات، نتیجه همکاری شرکت‌های LG MC (شرکت ارتباطات موبایلی ال‌جی)، LG Chem، LG Display و LG Innotek است. این محصول پیشرفته تقدیرهای زیادی را دریافت کرده و به دلیل قابلیت‌های 4G LTE، عملکرد پرسرعت، سخت‌افزار چشمگیر، زیبایی اصلاح‌شده و طراحی کلی بسیار تحسین شده است. این گوشی از جشنواره نوآوری لوازم الکترونیک کره (KES) برای استفاده از فناوری Zerogap Touch جایزه ابتکار دریافت کرده است.

  • ال‌جی جی 2 (LG G2): یک فناوری واقعی که با یادگیری از شما تولید شده است

ال‌جی G2 یک گوشی مبتکرانه و تمام‌عیار است که بهترین سخت‌افزار، فناوری و امکانات تجربه کاربری را ارائه می‌دهد. این گوشی به کلید پشت، نمایشگر Full HD IPS، لبه‌های باریک نمایشگر و باتری بادوام 3000 میلی‌آمپر مجهز است و استاندارد جدیدی در برتری از همه حیث ایجاد می‌کند. کلید پشت، لبه‌های تقریباً نامرئی نمایشگر و قابلیت KnockON نشانه بارزی از طراحی ساده اما خیره‌کننده ال‌جی در صنعت موبایل است. ال‌جی G2 برنده ابتکار در طراحی و مهندسی از CES 2014 Innovations Design and Engineering Award است.

  • ال‌جی G Flex: نیم‌نگاهی به آینده موبایل

ال‌جی G Flex گام بعدی در طراحی گوشی هوشمند، از شکلی متمایز و منحنی برخوردار است که مطابق با انحنای طبیعی صورت کاربر طراحی شده است. به دلیل همکاری با شرکت‌های خواهر ال‌جی، ال‌جی G Flex به دوربین پیشرفته و اولین باتری منحنی مجهز است. گوشی هوشمند G Flex، که منادی طلوع گوشی‌های هوشمند منعف است، به دلیل طراحی تحسین‌برانگیز، امکانات تجربه کاربری رضایت‌بخش و سخت‌افزاری که در نوع خود شاهکار هنری محسوب می‌شود، توجه مشتریان و رسانه‌ها را در سراسر جهان به خود جلب کرده است. ال‌جی G Flex برای فناوری آینده‌نگر خودترمیمی‌اش به عنوان بهترین فناوری در PhoneArena Awards 2013 نام گرفته است.

 

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید