۱۹ فروردین ۱۳۹۳

میراث طراحی کمینه برای سری سوم L ال‌جی

 

الگوی طراحی ال‌جی که اولین بار با سری اصلی L معرفی شد اصل راهنما برای طراحی و جزییات سری جدید سوم L شد

گوشه‌ها و لبه‌های مدور و برش‌های لیزری

طراحی باریک و شیک سری سوم L جلوه‌های زیباشناختی و کمینه‌گرای ال‌جی را به نمایش می‌گذارد و فواید کاربردی قابل ملاحظه‌ای دارد. گوشه‌ها و لبه‌های مدور به شما اطمینان می‌دهد که می‌توانید گوشی  را راحت‌تر به دست بگیرید و لبه‌هایی که برش لیزری دارند حمل آن را آسان می‌کند.

پرداخت ظریف

علاوه بر فواید کاربردی مانند سطح غیرلغزنده، سری سوم L فرایند پرداخت ظریف و دقیقی دارد که به اجزای ظریف و نامحسوس امکان می‌دهد تا بر زیبایی کلی گوشی بیافزاید و درخشندگی پنهان Receiver Deco یک نمونه بارز در طراحی است.

الگوی مشبک و بافت فلزی نرم

الگوی مشبک و غیرلغزنده در سری سوم L در دست گرفتن با یک دست را به آسانی مهیا می‌کند و دیگر جای نگرانی برای بر جای ماندن اثر انگشت وجود ندارد. بافت فلزی نرم نیز در دست گرفتن را به طرز استثنایی محکم و ایمن می‌کند. طرح رنگ به این منظور طراحی شده است که حس گرم و راحتی را ایجاد کند.

سری اول و دوم L ال‌جی در سراسر دنیا با موفقیت بزرگی روبه‌رو شدند. انتظار می‌رود سری سوم و جدید L همین موفقیت سری L ال‌جی را، مخصوصاً در بازارهای روبه‌رشد سریع، ادامه دهد؛ گوشی‌های هوشمند L40، L70 و L90 میراث طراحی شیک این خانواده را تقویت می‌کند و از ریزه‌کاری‌های ظریف، رنگ‌های متالیک و لبه‌های باریکی برخوردار است. سری سوم L جدید جزئی اصلی از راهبرد ال‌جی برای توسعه سهم خود از کاربران گوشی‌های هوشمند جدید در بازارهایی است که پیشگامان موبایل فردا را تعیین می‌کنند.

اجزای اصلی میراث طراحی ال‌جی می‌تواند در همه جنبه‌های گوشی‌های هوشمند سری سوم L مشاهده شود. طراحی یکپارچه، ریزه‌کاری‌های ظریف، قاب فلزی اصلاح‌شده و قاب هوشمند Quick Window همه با هم به طور کامل در سری سوم L گنجانده شده است. قاب Quick Window، که در سه رنگ زنده و زیبا ارائه می‌شود، اولین بار است که از سوی ال‌جی خاص گوشی‌های هوشمند متوسط طراحی شده است. Quick Window مزایایی کاربردی و فراتر از حفاظت از سقوط و ضربه را ارائه می‌دهد. این قاب پنجره‌ای برای مشاهده محتوا دارد و به کاربر امکان می‌دهد بدون باز کردن قاب، ببیند که چه کسی در حال تماس است و از زمان مطلع شود.

۲ نظر

سجاد ۱۹ فروردین ۱۳۹۳ پاسخ

سلام ببخشید میخواستم بدونم سری ال کی وارد بازار ایران میشه

رضا ۲۰ فروردین ۱۳۹۳ پاسخ

سلام .گوشی جی تو مینی کی وارد ایران میشه و قیمت جهانینان چقدره.تشکر

نظر دهید