۱۷ فروردین ۱۳۹۳

نگرش‌ها و راهبردهای جدید ال‌جی (قسمت دوم)

امکانات تجربه کاربری متمایز و همگرایی واقعی

ال‌جی بسیار مفتخر است که امکانات تجربه کاربری مبتکرانه‌ای ایجاد می‌کند زیرا نه تنها این امکانات پاسخگوی جدیدترین عادات همه مشتریان به طور مستقیم است بلکه گرایشات جدیدی در سبک زندگی ایجاد می‌کنند. قابلیت KnockON اولین بار در G2 معرفی شد و از چندین رسانه‌ مورد تحسین قرار گرفت. علاوه بر این، کاربران نیز آن را به عنوان نشانی اختصاصی در امکانات تجربه کاربری می‌دیدند. ال‌جی قابلیت تجربه کاربری را در جدیدترین گوشی‌های هوشمند خود گسترش داد. در سال 2014، قابلیت Knock Code، شکل متحول‌شده KnockON، دسترسی راحت‌تر برای باز کردن قفل گوشی هوشمند را با امنیت بیشتری فراهم می‌کند. ال‌جی تصمیم دارد قابلیت Knock Code را نه تنها در گوشی‌های پرچمدار خود، بلکه در تمامی گوشی‌های اصلی خود به کار ببرد. قابلیت Knock Code نشانی از قدرت قابل ملاحظه ال‌جی در طراحی تجربه کاربری موبایل دارد.

با تقویت بی‌اندازه امکانات کاربردی مانند Answer Me، QuickRemote و حالت میهمان یا Guest Mode، سبک زندگی کاربران گوشی‌های هوشمند ال‌جی به روش‌های قانع‌کننده بسیار بهبود پیدا می‌کند.

علاوه بر این، ال‌جی توانایی خود در ایجاد امکانات تجربه کاربری خاص گوشی نشان داده است. مثلاً، امکانات QuickTheater، Dual Window و Swing Lockscreen  برای این طراحی شده است که از شکل منحنی G Flex بیشترین بهره را ببرد.

افزون بر این، امکاناتی مانند QPair، SmartShare و QuickRemote به مقصود ال‌جی همگرایی واقعی بین دستگاه‌ها را برای مشتری مهیا کند. این امکانات تجربه کاربری که در جدیدترین محصولات موبایل گنجانده شده است سطح بی‌سابقه‌ای از آزادی و انعطاف را ایجاد می‌کند.

 

طراحی‌های مبتکرانه

در سال 2013، ال‌جی طراحی را به عنوان یکی از اولویت‌ها خود قرار داد. با هدف گرفتن 4 حیطه مهم مفهوم، سبک، رابط کاربری و پرداخت نهایی، این شرکت رویکردی جامع برای ایجاد طراحی‌هایی دارد که لذت و فواید بیشتر برای زندگی روزمره مشتریان ایجاد کند. 2014 ادامه فلسفه طراحی‌محور ال‌جی خواهد بود. ال‌جی، به عنوان جز جدایی‌ناپذیر روند طراحی، سعی دارد تا عناصر اصلی رفتار بشر را از طریق استفاده از بازخورد گروه‌های تمرکز و مشتریان بیابد. نگرش به دست آمده از این تلاش‌ها به شرکت کمک می‌کند تا گوشی‌هایی تولید کند که طراحی ارگونومیک داشته باشند، راحتی بیشتری ایجاد کنند و امکانات تجربه کاربری استثنایی داشته باشند.

کلید پشت یک نمونه بارز از منش‌های طراحیِ کاربرمحور ال‌جی است. این کلید درست همان جایی قرار گرفته که انگشت سبابه به طور طبیعی (هنگام در دست گرفت گوشی) قرار می‌گیرد. این کلید متمایز که برای تنظیم صدا و روشن و خاموش کردن گوشی است استفاده راحت‌تری دارد و با سهولت بیشتری اجرا می‌شود. انحنای دقیق و محاسبه‌شده در G Flex جدید گواه بیشتری بر ذهنیت مشتری‌محور ال‌جی دارد. انحنای ملایم گوشی به خوبی با صورت کاربر مطابقت دارد، فاصله بین دهان و میکروفون را کاهش می‌دهد و در نهایت تماس صوتی را بهبود می‌بخشد. این عناصر طراحی مبتکرانه و اندیشمندانه فراتر از جلوه‌های زیبایی‌شناختی هستند. آنها تجربه کاربری موبایل نوین، کارامدتر و لذت‌بخش‌تری ایجاد می‌کنند.

پیشگامی در LTE

ال‌جی یک امتیاز قطعی در فناوری برای رقابت بر سر LTE و LTE-Advanced دارد. با اذعان به مالکیت معنوی ال‌جی، ال‌جی حق امتیازهای LTE و LTE-A زیادی را نسبت به دیگر شرکت‌های ارتباطات موبایلی از آن خود کرده است.

با توجه به شروع زودهنگام توسعه و سرمایه‌گذاری در فناوری‌های LTE، ال‌جی از اولین‌های LTE به شمار می‌رود که شامل تولید و عرضه جهانی گوشی‌های LTE TDD است. دریافت چندین تقدیر و تحسین برای محصولات LTE گواهی بر سخت‌کوشی و پیش‌بینی‌های ال‌جی دارد؛ برای نمونه، G Pro به تازگی به عنوان بهترین گوشی LTE در جشنواره 2013 LTE Awards شناخته شد.

به دلیل پیشگامی در فناوری، مشارکت‌های استراتژیک و تعداد بی‌رقیب حق امتیازهای LTE و LTE-A، ال‌جی جایگاه خوبی برای ادامه دادن به فرمانروایی خود در زمینه LTE دارد و بهترین تجربه بی‌سیم را برای کاربران سراسر دنیا ایجاد می‌کند.

۳ نظر

qooryani ۱۷ فروردین ۱۳۹۳ پاسخ

واسه جی ۲ کی میاد

amini ۱۷ فروردین ۱۳۹۳ پاسخ

من عاشق این گوشی ام g2داشتم خیلی ازش راضی بودم بهم امدنشو خبر بدید

mahdi ۱۸ فروردین ۱۳۹۳ پاسخ

میشه بگین LG G3 کی میاد؟؟؟؟؟
من که واقعا منتظرشم 🙂

نظر دهید