۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۳

با ال‌جی، تلویزیون را فراموش کنید!

تماشای اینترنتی فوتبال با کمک برنامه‌های کاربردی ورزشی و گوشی‌های هوشمند

در مسیری که انفجار متحوا و اطلاعات یکی از عوامل متمایزکننده اصلی در زمینه دیجیتال طی سال‌های اخیر است، پیشنهادات پخش آنلاین مسابقات جام جهانی فوتبال 2014 هرگز تا کنون اینقدر جامع یا شگفت‌انگیز نبوده که انتخاب بینندگان باشند. در سراسر دنیا، تأمین‌کنندگان برنامه‌های کاربردی و پلت‌فرم‌های خود را به گونه‌ای طراحی می‌کنند تا از مزایای جدیدترین دستگاه‌های متصل به اینترنت طرفداران فوتبال، که تصمیم دارند مسابقات را تماشا کنند، بیشترین بهره را ببرند.

شبکه‌های ورزشی که خاص ورزش ساخته شده‌اند، برای این مسابقات اهمیت ویژه‌ای قائل هستند و در ارائه انواع محتوای دیجیتال برای مشتریان پیشگام هستند. شبکه ESPN چندی پیش به طور رسمی اعلام کرد که یکی از برترین پوشش‌های پخش مسابقات فوتبال را در حوزه چند پلت‌فرم خواهد داشت و طرفداران می‌توانند همه 64 بازی را با کامپیوتر، گوشی هوشمند، تبلت، کنسول بازی و دیگر دستگاه‌های متصل از طریق WatchESPN (برای اندروید) تماشا کنند.

افزون بر این، در برخی بازارهای خاص، ال‌جی پلت‌فرم خلاقانه خود را برای کمک به بهبود تماشا در خانه از طریق تلویزیون هوشمند ایجاد کرده است. پلت‌فرم LG Arena Sports، که در برزیل در دسترس است، تلویزیون را به یک زمین فوتبال واقعی مبدل می‌کند و قابلیت‌هایی به آن اضافه می‌کند؛ مانند کیفیت صدا که حالت صدا فوتبالی (football only AV mode) و یک بازی فوتبال انحصاری دارد که از طریق کنترل از راه دور جادویی ال‌جی Magic Remote برای تلویزیون هوشمند نیرو می‌گیرد. برنامه کاربردی LG Arena Sports از طریق سیستم‌‎عامل webOS در تلویزیون هوشمند می‌تواند قابل دسترسی باشد. کاربران با مشارکت با پورتال پرطرفدار UOL برزیل می‌توانند فوتبال تماشا کنند، رده‌بندی‌ها را ببینند و تنها با یک برنامه کاربردی از اخبار برجسته فوتبال مطلع شوند.

۵ نظر

میلاد ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ پاسخ

سلام
سری ub و lb کی وترد بازار ایران میشود؟
با تشکر

ال جی ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ پاسخ

سلام
میلاد جان معمولا تاریخ دقیقی برای ورود به بازار ایران اعلام نمیشود

vahid ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ پاسخ

من تلویزیون LA 86000 دارم … چطور بدون اینترنت و با استفاده از قابلیت widi میشه تصاویر موبایل ر بر روی تلویزیون ریخت … و از اون مهم تر چطور میشه تصاویر تلویزیون رو بر روی موبایل دید؟!!! مطمپن هستم همچین قابلیتی رو تو مشخصات تی وی ال جی دیدم… ؟؟

ال جی ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ پاسخ

سلام

widi فقط برای لپ تاپی استفاده میشود که این چیپ ست را پشتیبانی کند و برای موبایل نیست

هادی ۸ خرداد ۱۳۹۳ پاسخ

سلام
آیا تلویزیون با مدل lb7200 و ۴۲ اینچ وجود دارد ؟ مشخصات سری ib چیست؟

نظر دهید