۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳

لوازم صوتی و تصویری ال‌جی: لطفاً جوگیر شوید

 

یکی از بارزترین جنبه‌های رخداد ممتاز و نمایشی جام جهانی فوتبال، بی‌شک، جو منحصربه‌فردی است که توسط میلیون‌ها سفر و طرفداران برزیلی ایجاد می‌شود که جو کارناوال را در بیرون و داخل زمین به وجود می‌آورند. در واقع، در سال‌های اخیر، حتی رسانه‌ها نیز با بهترین لوازم صوتی گزارشات خود را ارائه کرده‌اند؛ با صدایی که بازتاب فرهنگ و شخصیت فرهنگ کشور میزبان است. صدای بوق وُووزلا در جام جهانی قبل در آفریقای جنوبی را به خاطر دارید؟ این باعث شد بسیاری صدا را به گونه‌ای توصیف کنند که انگار همه جا حاضر است و صدای این بوق اتاق‌های منازل، رستوران‌ها و مجامع عمومی را با حسی از حضور در این رخداد متمایز پر می‌کند.

علاوه بر کیفیت صدای عالی در تلویزیون OLED و UHD 4K ال‌جی، طرفداران می‌توانند کیفیت جوی که برای مسابقات ایجاد می‌کنند را با استفاده از بخش محصولات صوتی و مبتکرانه ال‌جی ارتقا دهند. محصولاتی مانند High Power Audio ‘Boom Pro X یا (X Boom Pro) حتی حالتی اختصاصی برای فوتبال دارد تا تجربه صوتی را در مسابقات فوتبال بهتر کند. این سیستم نه تنها صدا را در زمان اتصال به تلویزیون بهتر می‌کند بلکه با جلوه‌ای صوتی مانند بوق، فریاد شادی و جشن گل از طریق قابلیت DJ Pro تکمیل می‌شود. بلندگوهای این محصول می‌توانند به نورهای LED چشمک‌زن متصل شوند و حالتی را برای جشن و مهمانی پیروزی مهیا کند.

۵ نظر

حسین ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ پاسخ

بنام خدا
با سلام
چرا گلد ایران دستگاههای صوتی کاست خورال جی را دیگر وارد نمی کند اما همین دستگاهها بصورت بدون گارانتی در بازار موجود است ؟

ال جی ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ پاسخ

سلام حسین جان
به سیاست های مدیران دو شرکت مربوط است

مهران ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ پاسخ

خیلی خفنه، قیمتش چقدره؟

ali ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ پاسخ

من فروشنده لوازم خانگی می باشم هم ال ای دی الجی دارم هم ال ای دی شرکتهای دیگررا … ! آدم بسیارتیزبین ودقیقی هستم.واقعاوقتی تصاویرفول اچ دی رادرال جی می بینم به هیچ وجه آن تصاویر رادرال ای دی های رقیب نمی بینم.این راراست وحسینی گفتم.

َArash ۷ خرداد ۱۳۹۳ پاسخ

من قبلا طرفدار سرسخت سامسونگ بودم ولی تو ی مغازه که از هردو برند الجی و سامسونگ گذاشته بود..برای خرید به من اجازه داده شده هردو را تست کنم..بعد از تست تازه فهمیدم عجب اشتباهی میکردم و همون موقعه فهمیدم ال جی واقعا خدای تمامی لوازم صوتی و تصویری است..محشره سامسونگ هم خوبه ولی اصلا به پای الجی نمیرسه

نظر دهید