۲۰ آبان ۱۴۰۰

تجربه Forza Horizon 5 در تنها «سیستم بازی رویایی» جهان

طرفداران بازی‌های مسابقه‌ای آماده باشند! سرانجام، انتظار برای طرفداران مشتاق بازی‌های مسابقه‌ای و Forza Fanatics واقعی به پایان رسید زیرا Forza Horizon 5 به قفسه‌های فروشگاه‌های بازی آنلاین در همه جا رسیده است. ال‌جی الکترونیکس برای جشن گرفتن این عنوان مورد انتظار در 9 نوامبر، با Xbox همکاری می‌کند تا یک رویداد خلاقانه و هیجان‌انگیز  را پیش از عرضه برگزار کند. سیستم بازی‌ رویایی ال‌جی-مایکروسافت که با قدرت فراگیر ال‌جی OLED جان می‌گیرد، بازی جدید را برای اولین بار در انگلستان به‌عنوان یک تجربه مسابقه‌ای مجازی بی‌مانند، با شکوه کامل رونمایی کرد.

این رویداد پر از اکشن با قدرت OLED ال‌جی که طی دو روز از 6 تا 7 نوامبر در فرودگاه دانسفولد در سوری هیلز، انگلستان برگزار شد، به دعوت‌کنندگان این امکان را داد تا چندین چالش رانندگی Forza Horizon 5 را برای تجربه انواع ماشین‌ها، حالت‌های رانندگی و محیط‌های مختلف تجربه کنند. همه چیز در مکزیک تنظیم شده است. چالش‌هایی مانند Drift Lab برای تسلط بر هنر دشوار دریفت، به طور خاص برای این رویداد طراحی شده است تا به بازیکنان کمک کند تا مهارت‌های رانندگی مجازی خود را تقویت کنند و آنها را برای تجربه بازی رویایی آماده کنند.

سیستم بازی رویایی LG Dream Gaming Setup یک غلاف رانندگی سفارشی و همه‌جانبه است که تمام هیجان مسابقه دنیای باز Forza Horizon 5 را در فضایی واقعی زنده می‌کند. این غلاف یک تجربه واقعی 4 بعدی را ارائه می‌کند، درایورها را در سه صفحه نمایش بزرگ OLED ال‌جی قرار می‌دهد تا میدان دید آنها را پر کند. صداها، بوها و احساسات محیطی از پیش ضبط‌شده به حس غوطه‌وری واقع‌گرایانه افزوده است. مهمانان فرمان را در دست گرفتند و با یکدیگر رقابت کردند تا در صدر جدول امتیازات قرار گیرند؛ آن هم در حالی که از واکنش‌پذیری بی‌نظیر و کیفیت تصویر بی‌نظیر OLED ال‌جی لذت می‌بردند.

این رویداد با اکتان بالا علاوه بر ارائه فرصتی مناسب برای بازی Forza Horizon 5 قبل از عرضه جهانی آن به همه شرکت‌کنندگان، تمام ویژگی‌هایی را که ال‌جی OLED را مورد علاقه گیمرهای جدی در سراسر جهان قرار می‌دهد، از جمله کیفیت تصویر خیره‌کننده، زمان پاسخ‌دهی سریع، تاخیر ورودی کم و پشتیبانی از آخرین ویژگی‌های HDMI 2.1 به نمایش گذاشت.

تلویزیون OLED ال‌جی برای بازی کردن جدیدترین عناوین رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها، پیکسل‌های خود روشن و صفحه‌نمایش‌های بزرگ آن که کنتراست بی‌نهایت و رنگ‌های زنده را در مقیاسی چشمگیر ارائه می‌کنند، عالی است. نمایشگرهای نسل بعدی ال‌جی علاوه بر اینکه اولین تلویزیون‌های OLED جهان هستند که از بازی Dolby Vision® HDR با فرکانس 4K 120Hz هرتز پشتیبانی می‌کنند، دارای زمان پاسخگویی 1 میلی‌ثانیه‌ای هستند و از ویژگی‌های پیشرفته HDMI 2.1، از جمله نرخ نوسازی متغیر (VRR) و تأخیر کم خودکار پشتیبانی می‌کنند. حالت (ALLM). آنها همچنین از G-SYNC® Compatible و AMD FreeSync™ Premium برخوردار بوده و دارای Game Optimizer و داشبورد بازی ال‌جی هستند.

ال‌جی OLED چه شبیه‌سازی‌های مسابقه‌ای، تیراندازی اول شخص، بازی‌های RPG یا هر چیز دیگری باشد، بهترین تجربه‌های بازی قابل تصور را با کیفیت تصویر و ویژگی‌های بازی ارائه می‌دهد که هیچ تلویزیون دیگری نمی‌تواند با آن‌ها مطابقت داشته باشد. برای اطلاعات بیشتر در مورد بازی در تلویزیون‌های OLED ال‌جی، اینجا را کلیک کنید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید