۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۳

تابستان هیجان‌انگیز و ورزشی ال‌جی: چطور ببینیم؟

 

تابستان امسال در برزیل غوغاست…. رژیم‌های ورزشی بازیکنان، شور و اشتیاق طرفداران، اندازه استادیوم و البته جایزه. ورزش‌ها بسیار جذاب هستند. مشکل تهیه بلیط برای تماشای بازی و پروازهای گران است. مگر اینکه خودتان در تدارکات باشید و الا بعید است شما و دوستانتان با هم در یک جا دور هم جمع شوید.

بنابراین، اگر نتوانید از کشور خود به سمت برزیل پرواز کنید تا تابستان ورزشی 2014 را جشن بگیرید، بهترین راه کار این است که در اتاق نشیمن خود لم دهید و از هر پاس، شوت و پرتاب لذت ببرید. برای انجام این کار، شما چند چیز لازم دارید: هله‌هوله که بی برو و برگرد از لوازم ضروری است؛ نوشیدنی‌های هر چه خنک‌تر و تگرگی‌تر را هم نباید از قلم انداخت. اما تمام هله‌هوله‌های ترد و نمکی دنیا و یک مشت دوست و آشنای اینکاره را هم جمع کنید، با وجود یک تلویزیون کوچک و کم‌نور لطفی ندارد….

غرق تصویر شوید!

 

بنابراین، امسال بهترین زمان برای خرید یک تلویزیون OLED یا Ultra HD 4K ال‌جی است که همه اطرافیان را راضی نگه دارد.

مطمئناً جای تعجبی برای شما نخواهد بود که بدانید ال‌جی به تازگی چنین مجموعه تلویزیون‌هایی عرضه کرده است که در انتظارند با افتخار روی دیوار شما نصب شوند و شما را در ورزش غوطه‌ور کنند؛ آن هم به روشی که خود را در قلب صحنه و وسط میدان حس کنید.

تلویزیون Ultra HD 4K ال‌جی از 49 اینچ شروع می‌شود تا 84 اینچ. اما تلویزیون‌های OLED در ابعاد 55 اینچ و قاب منحنی یا مسطح عرضه می‌شود. بنابراین، همه اتاق‌های نشیمن می‌توانند از حضور یک تلویزیون جدید لذت ببرند.

جزییات و رنگ شگفت‌انگیز و خیره‌کننده  

 

چرا خودتان را برای یک تلویزیون Ultra HD 4K به زحمت بیاندازید؟ مزیت اصلی جزییات است. جزییات جذاب و دوست‌داشتنی. ویدئوهای Ultra HD 4K وضوحی 4 برابر وضوح Full HD دارند و مسابقات مرحله نهایی برزیل در اواخر تابستان امسال با 4K تصویربرداری می‌شود و به شما امکان می‌دهد تا از پیکسل‌های دوست‌داشتنی بیشترین بهره را ببرید.

البته محتوای معمول Full HD نادیده گرفته نمی‌شود. پشت این صحنه‌های جدی و جذاب محاسبات پیشرفته‌ای است و Full HD و تلویزیون استاندارد با استفاده از فناوری موتور Tru-Ultra HD Engine ال‌جی کیفیت تصویر را ارتقا می‌دهند.

تلویزیون OLED چطور؟ به رنگ‌های زنده و شگفت‌انگیزش فکر کنید… به عمق و کنتراست غنی که شما را به سمت صفحه تلویزیون می‌کشاند… البته قبل از اینکه بتوانید تشخیص دهید که نه! نمی‌توان از صفحه تلویزیون به داخل آن رفت!

تماشای گروهی به دلیل وضوح بالای این تلویزیون بسیار عالی است. تلویزیون‌های ال‌جی از نمایشگر پیشرفته IPS، با رنگ زنده و خارق‌العاده و عمق باورنکردنی، استفاده می‌کند؛ همچنین، از رابط کاربری webOS برای تلویزیون‌های هوشمند جدید بهره می‌برند که تغییر بین محتوا، کنسول‌ها و دستگاه‌ها را مثل آب خوردن امکان‌پذیر می‌کند. آن چنان که لازم نیست شما از تابستان ورزشی جذاب برای لحظه‌ای چشم بردارید.

۴ نظر

مصطفی ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ پاسخ

سلام
برنامه های فارسی و همچنین برنامه هایی که در ایران کاربرد دارد برای تلویزیون های هوشمند ال جی محدود می باشد. آیا امکانش هست برنامه های بیشتری برای ایران قرار داده شود؟ مثلا تولیدکنندکان داخلی برنامه های فارسی ایجاد کنند
ممنون

ال جی ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ پاسخ

سلام

پیشنهاد شما برای مدیر مربوطه ارسال میشود

حسین ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ پاسخ

بنام خدا
با سلام
چر اعلام نمی کنید در آستانه برگزاری مسابقات جهانی قیمت تلوزیون UHD ال جی از یازده میلیون به نه میلیون و هشتصد کاهش و شامل هشتصد هزار تومان تخفیف نقدی علاوه بر کاهش قیمت فوق شده و شما با ۹ میلیون تومان که پائین ترین قیمت بازار برای تلوزیونهای UHD در سایز ۵۵ اینچ اسن می توانید تلوزیونی که در تصویر می بینید را خریداری کنید ضمنا اگر همزمان یک سینمای خانگی که ارزانترین مدل باقابلیت پخش بلو ری و سه بعدی بازار نیز باقیمت ۶۶۰ هزار تومان در اختیار ال جی است را بخرید مجددا ۵۰۰ هزار تومان دیگر هم تخفیف می گیرد و تلوزیون فقط هشت میلیون و پانصد هزار تومان برایتان آب می خورد ضمنا خدمت آقا مصطفی عرض کنم علاوه بر برنامه های کماربردی در تلوزیونهای ال جی که تعداد شان نسبت به سایر برندها زیاد هم هست در مرور گر وب شما می توانید سایت های مورد علاقه خود مثلا همین LGBLOG,IR را در فهرست علاقه مندیهای تلوزیون خود ذخیره کنید و در مراجعات بعدی در فهرست علاقه مندیها روی آن کلیک کنید آدرس اینترنتی انواع روزنامه ها بانک ها سازمانها دانشگاهها و سایت های سرگرمی گرفته تا سایت های تخصصی را به سلیقه خودتان در این فهرست ذخیره کنید در این صورت شما یک تلوزیون هوشمند شخصی سازی شده دارید فعلا این تلوزیونها امکان نصب برنامه های کاربردی و انواع بازیها را ندارند
موفق باشید .

مصطفی ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۳ پاسخ

سلام آقا حسین ممنون از پیشنهادت
فقط اینکه فونت فارسی تلویزیون من خوانا نیست آیا امکانش هست فوتش را عوض کرد یا اینکه به مسئول مربوطه منتقل کنیم تا در آپدیت های بعدی تلویزیون فونت مناسبتری برایش انتخای شود؟؟؟

نظر دهید