۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۳

ورود ال‌جی به بازار دستگاه‌های پوشیدنی سلامت باLifeband Touch وHeart Rate Earphones

 

دستگاه‌های پوشیدنی ال‌جی عملکرد عالی و راحتی را با ظاهری درخورسیلقه افراد ارائه می‌دهد.

ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی)، با این نگرش که به مشتریان نشان دهد دقت و راحتی نباید فدای زیبایی شود، اولین دستگاه‌های پوشیدنی سلامت را برای مشتریان با آغاز همین ماه معرفی می‌کند. دستگاه‌هایLifeband Touch  وHeart Rate Earphones  امکانات کاربردی و دقیق‌ترین تحلیل و گردآوری اطلاعات را که تا کنون وجود داشته است در دسترس قرار می‌دهد و کاربران این دستگاه‌ها راحت‌تر می‌توانند کنترل سلامت خود را در دست بگیرند. هر دو دستگاه به صورت بی‌سیم با بیشتر گوشی‌های هوشمند و پرطرفدار این روزها ارتباط برقرار می‌کند تا اکوسیستمی از دستگاه پوشیدنی با امکانات کامل ایجاد کند.

دستگاه Lifeband Touch ال‌جی به نمایشگر OLED روشن و تمام‌لمسی مجهز است که دسترسی آسان و آنی را به مجموعه‌ای از اطلاعات تناسب اندام و سلامت فراهم می‌کند. بنابراین، افرادی که این دستگاه‌ها را می‌پوشند می‌توانند پیشرفت خود را پیگیری کنند و برنامه‌های ورزشی‌شان را طبق آن تنظیم کنند. این دستگاه سبک‌وزن با کاربری آسان، الگوریتم حسگر حرکت منحصربه‌فردی دارد که وقتی کاربر مچ خود را می‌چرخاند به صورت خودکار نمایشگر را روشن می‌کند. ال‌جی Lifeband Touch دو حسگر دارد: حسگر شتاب‌سنج سه‌محور و ارتفاع‌سنج. این دو حسگر در کنار همدیگر اطلاعاتی دقیق و آنی را ارائه می‌دهند. علاوه بر این، Lifeband Touch ال‌جی به کاربران امکان می‌دهد تا تماس‌های ورودی و پیام‌ها را بررسی و فهرست پخش موسیقی در گوشی هوشمند خود را کنترل کنند. در نتیجه، کاربران می‌توانند بدون ایجاد تداخل در ورزش به گوشی خود متصل بمانند.

ال‌جی Lifeband Touch با دو سیستم‌عامل اندروید و iOS سازگار است و برای کار با برنامه کاربردی LG Fitness و همین‌طور برنامه‌های  پرطرفدار دیگری مانند MyFitnessPal، Runkeeper و MapMyFitness طراحی شده است. باتری بادوام 90 میلی‌آمپر برای 5 روز استفاده بین شارژها خوب است. برخلاف دیگر دستگاه‌های پوشیدنی تناسب اندام که تک‌سایز است، ال‌جی Lifeband Touch در سه سایز مختلف برای راحتی و تناسب بیشتر ارائه می‌شود.

گوشی Heart Rate ال‌جی با اندازه‌گیری سیگنال‌های جریان خود در گوش، از طریق فناوری حسگر PerformTek، برای ارائه اطلاعات دقیق ضربان قلب و صدای عالی طراحی شده است. گوشی‌هایHeart Rate  ال‌جی، به دلیل فیزیولوژی منحصربه‌فرد گوش، کاربران می‌توانند سنجش‌های دقیق‌تری از سلامت و تناسب اندام نسبت به سایر دستگاه‌ها به دست آوردند؛ به ویژه زمانی که در حالت فعالیت بدنی هستید. گوشی Heart Rate ال‌جی می‌تواند به تنهایی یا همراه با مچ‌بند Lifeband Touch ال‌جی استفاده شود. یک مدال گیره‌ای مجزا با قابلیت بلوتوث اطلاعات را به مچ‌بند Lifeband Touch یا گوشی هوشمند سازگار ارسال می‌کند. هنگام استفاده از برنامه کاربردی LG Fitness، کاربران می‌توانند اطلاعات وضعیت به‌روزشده ضربان قلب و سطح VO2 max (بیشینه مصرف اکسیژن) خود را به صورت شنیداری و فوری دریافت کنند.

پس از معرفی ال‌جی Lifeband Touch در ایالات متحده امریکا در 18 مه، عرضه در بازارهای اصلی آسیا و اروپا طی روزها و هفته‌های آتی آغاز خواهد شد. جزییات بیشتر در مورد دستگاه‌های پوشیدنی جدید ال‌جی در هر منطقه در زمان دسترسی اعلام می‌شود.

مشخصات اصلی Lifeband Touch ال‌جی:

نمایشگر: 0.9 اینچ OLED (32×128)

باتری: 90 میلی‌آمپر

اتصال: بلوتوث 4

طول باند: 196 میلی‌متر، 181 میلی‌متر و 166 میلی‌متر

وزن: 53.1 گرم (سایز XL)، 50.1 گرم (سایز L)، 49.9 گرم (سایز M)

 

مشخصات اصلی گوشی Heart Rate:

باتری: 200 میلی‌آمپر

اتصال: بلوتوث 3

ابعاد: 17×33×46 میلی‌متر

وزن: 26.7 گرم (گوشی)، 18 گرم (مدال)

دیگر امکانات: تماس هندزفری، راهنمای صوتی

۲ نظر

iman ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ پاسخ

قابلیت ناک کد برای جی ۲ عرضه شد پس چرا اعلام نمیکنید تو فارنت هم گفته شده

ال جی ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ پاسخ

سلام

باید صبر کنیم تا نوبت منطقه برسه

ارادت

نظر دهید