۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳

توسعه خانواده تبلت‌های ال‌جی با معرفی سه تبلت جدید از سری G Pad

 

سه تبلت جدید تقاضای کاربران برای انتخاب‌های بیشتر و مناسب با سبک زندگی‌شان را برآورده می‌کند.

سئول، 12 مه 2014- ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) سه تبلت جدید به سری G Pad افزود تا انتخاب‌های بیشتری را در اختیار کاربران تبلت‌ها قرار دهد. تبلت‌های جدید G Pad، مدل‌های G Pad 7.0، G Pad 8.0 و G Pad 10.1 هستند که در MedPI 2014، یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های تجاری آی.تی/فناوری در اروپا که از 13 تا 16 ماه مه در موناکو برگزار می‌شود، پرده‌برداری خواهد کرد. مجموعه توسعه‌یافته تبلت ال‌جی، شامل G Pad 8.3 که با استقبال خوبی مواجه شد، به طرز چشمگیری ردپای ال‌جی را در بازار تبلت گسترش می‌دهند.

دکتر جونگ-سئوک پارک، رئیس و مدیرعامل شرکت ارتباطات موبایلی ال‌جی الکترونیکس، می‌گوید: «مشتریان به ما می‌گویند که می‌خواهند مجموعه گسترده‌ای از محصولات را در اندازه‌های گوناگون نمایشگر داشته باشند؛ بدون اینکه بر قابلیت حمل آنها تأثیر منفی بگذارد. برخلاف گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها در یک اندازه برای همه نیستند. به همین دلیل، ما سری G Pad را برای مخاطبان گوناگونی طراحی کردیم؛ عده‌ای قابلیت حمل را در اولویت قرار می‌دهند و برخی دیگر می‌خواهند بهترین تجربه چندرسانه‌ای ممکن را داشته باشند. G Pad برای همه نیازها در نظر گرفته شده است.»

ویژگی‌های برجسته تبلت‌های سری جدید G Pad ال‌جی عبارت است از:

  • تبلتG Pad 7.0  ال‌جی: برای گرفتن در یک دست طراحی شده و به عنوان کوچکترین تبلت ال‌جی مرکز سرگرمی همراه است که هم قابلیت حمل دارد و هم قدرت بالا.
  • تبلتG Pad 8.0  ال‌جی: این تبلت متوسط ال‌جی با نمایشگر 8 اینچ تجربیات چندرسانه‌ای شگفت‌انگیز و قابلیت چندوظیفگی روانی ارائه می‌دهد.
  • تبلت G Pad 10.1 ال‌جی: تبلت 10.1 اینچ ال‌جی با بزرگترین نمایشگر و باتری ساعت‌ها سرگرمی و تفریح را ممکن می‌سازد.

جدیدترین تبلت‌های ال‌جی از امکانات تجربه کاربری اختصاصی ال‌جی مانند QPair 2.0 و Knock Code برخوردار هستند. کاربران می‌توانند با نسخه به‌روزشده QPair که برای اولین بار در G Pad 8.3 معرفی شد، بدون زحمت به گوشی‌های هوشمند اندروید خود از طریق بلوتوث متصل شوند تا اعلان تماس‌ها و پیام‌ها را دریافت کنند و به طور مستقیم از G Pad پاسخ دهند. علاوه بر این، قابلیت Knock Code به کاربران امکان می‌دهد تا با یک راهکار ساده و وارد کردن الگوی قفل شخصی‌سازی شده در نمایشگر گوشی هوشمند، تلفن همراه خود را روشن و قفل آن را باز کنند. قابلیت Knock Code راحتی و امنیت بیشتری ارائه می‌دهد زیرا الگوی ضربه می‌تواند هر جایی روی نمایشگر در هر ابعادی وارد شود؛ چه نمایشگر خاموش و چه روشن باشد، با استفاده از توالی شخصی‌سازی‌شده 2 تا 8 ضربه بیش از 80 هزارترکیب امکان خواهد داشت.

جزییات بیشتر در مورد تبلت‌های جدید G Pad ال‌جی شامل مشخصات فنی و دسترسی به آن در بازارهای منطقه در هفته‌های آتی اعلام خواهد شد.

۲ نظر

amir.m.s ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ پاسخ

به نظر میان خوب هستند!باید ببینیم توی بازار چه قدر میفروشند…امیدوارم با tab4 سامسونگ قابل رقابت باشند حالا سری pro کنار….!

nj ۲۲ خرداد ۱۳۹۳ پاسخ

سلام ممکنه تاریخ دقیق ورودشون رو به ایران اطلاع رسانی کنید؟ الان کلا این تبلت ها با اومدن G3 گوشی به فراموشی سپرده نشن
ممنون

نظر دهید