۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۳

تلویزیون Ultra HD 4K ال‌جی: بزرگ‌تر، روشن‌تر و خیلی بهتر

 

زود تند سریع جواب دهید: چقدر مشتاق هستید که یک تلویزیون Ultra HD 4K داشته باشید؟ اگر پاسخ شما هر چیزی غیر از “خیلی، خیلی، حتی حاضرم کلیه‌ام را بفروشم”، پس خوب توجه نکرده‌اید…!

4K فقط محتوای ULTRA HD را بهتر نشان نمی‌دهد بلکه همه چیز را بهتر بهتر نمایش می‌دهد؛ از فیلم‌های HD تا سریال‌های تلویزیونی و بازی.

 

فراتر از یک تصویر زیبا…

ال‌جی، بی‌رقیب، در صدر این فناوری است. تلویزیون‌های جدید هوشمند ال‌جی کیفیت تصویر و ویدئوی عالی و بی‌نظیری ارائه می‌دهد و از گزینه‌های ارتباطی بسیاری برخوردار است. سیستم مبتکرانه تلویزیون هوشمند webOS نیز پیمایش در تلویزیون جدید، جست‌وجوی محتوای گوناگون، برنامه‌های کاربردی و سایر گزینه‌ها را مثل آب خوردن ساده می‌کند.

به این راهنما نگاهی بیاندازید تا با فناوری‌های نهفته در دل تلویزیون Ultra HD 4K بیشتر آشنا شوید.

[my_video url=https://lgblog.ir/wp-content/uploads/2014/04/LG-Ultra-HD-4k.flv]

۱ نظر

حسین ۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ پاسخ

بنام خدا
با سلام :
طبق آمارهای رسمی در سال ۲۰۱۳ میلای ال جی بزرگترین تولد کننده صفحه نمایش ( پنل ) با فن آوری IPS در دنیا بود سهم این شرکت از فروش جهانی تلوزیون کمی بیشتر از ۱۳% بود و هر چند نتوانست به رکورد بزرگترین تولید کننده تلوزیون در دنیا که همچنان در دست سامسونگ است را بدست آورد و در جایگاه دوم ایستاد اما برخلاف سامسونگ نه تنها سهم جهانی آن با کاهش مواجه نشد اما هر چند ناچیز با افزایش سهم جهانی روبرو شد البته در این آمار پنلهای تولیدی ال جی که در محصولات سایر تولید کنندگان مورد استفاده قرار گرفته منظور نگردیده است با توجه به نا شناخته بودن برند ال جی یا همان گلد استار سابق تا ربع قرن قبل دلیل محبوبت تلوزینهای ال جی در دنیا و خانواده های ایرانی چیست ؟
الف : درصد پائین خرابی و عمر بالا تا ربعقرن قبل اجناس کره ای حکم اجناس بی کیفیت چینی کنونی را داشتند قطعا در یک ربع قرن گذشته این نگرش در مرد اجناس کره ای البته نه تمامی برندها تغییر کرده است .
ب : استفاده از بهترین و گرانترین فن آوری پنل ، خستگی چشم برای کسانیکه بمدت زیاد از تلوزیون ، مانیتور و سایر تجهیزات دارای صفحه نمایش استفاده می کنند مهمترین عامل در انتخاب است کنتراست و روشنائی بالای تصویر و رنگهای اغوا کننده در کوتاه مدت جلب توجه می کنند اما خستگی زود هنگام چشم را بدنبال خواهند داشت در عوض طبیعی بودن رنگها و زاویه دید وسیع به همراه توازن در کنتراست و روشنائی صفحه نمایش در استفاده طولانی مدت بخصوص برای کسانیکه بواسطه نوع شغل بمدت طولانی با صفحه نمایش کار می کنند اهمیت فراوانی دارد به همین خاطر تولید کنندگان با کیفیت ترین محصولات مانند اپل تولید کننده آیفون و آیپد که انتخاب های بی شماری از بین تولید کنندگان پنل دارند برای تامین پنل به ال جی رجوع می نمایند .
ج : سفارشی کردن محصول برای هر کشور : در حالیکه بسیاری از تولید کنندگان محصولات خود را با کاربرد جهانی تولید می کنند ال جی محصولات خود را مطابق با شرایط کشور سفارش دهنده سفارشی سازی می کند به همین لحاظ در قیاس با سایربرند ها تلوزیونهای ال جی در پشتیبانی زبان و نوع فونت های فارسی چه در پیام نما و چه در راهنمای عملکرد و چه در جدول پخش برنامه ها و حتی شیوه و انشاء نگارش از دیگران پیش تر است در سیستم های صوتی پشتیبانی از اکولایزر فارسی و در ماکرو فرهر منوی پخت غذاهای ایرانی دلیل دیگری بر اثبات این مدعا ست حتی در محصولات وارداتی هم جمله این محصول بر اساس استانداردها و شرایط آب و هوائی ایران تولید گردیده بچشم می خوردبرای مقایسه فقط کافیست منوی بخش تلوزیون هوشمند ال جی را با سایر برندها مقایسه کنید .
د : امکانات کامل و مورد نیاز مصرف کننده هر چند این امکانات از جمله تعداد ورودیها و خروجی ها و تنوع آنها و پشتیبانی از پخش انواغ فرمتهای صوتی و تصویری در مدلهای مختلف متفاوت است اما در هر مدل در قیاس با مدلهای مشابه و هم قیمت محصولات رقبا بیشترین امکانات را دارد .
ه : زیبا ترین طراحی برای پر فروش ترین مدل کالا : تقریبا تمامی تولید کنندگان زیبا ترین طراحی ظاهری را برای گرانترین مدل خود برمی گزینند اما ال جی در طول سالهای گذشته بهترین طراحی را برا تلوزیونهای کلاس متوسط خود در نظر گرفته مدل پروفروش سال ۲۰۱۱ یعنی LW57000 و مدل پرفروش سال ۲۰۱۲ LM67000 نمونه بارز این مدعاست
و : پشتیبانی کامل از مشتریان نمونه بارز آن عدم توقف تولید و واردات و پشتیبانی ال جی در زمان تحریم هاست این موضوع در تامین تجهیزات برندهای داخلی نیز مشهود است داشتن شرکای تجاری متعدد و ایجاد رقابت بین آنها در تمامی کشورها در این راستا صورت گرفته است
ظ : تنوع در تولیدات و استفاده از پلت فرم مشترک برای کاهش هزینه ها بمنظور جلب سلایق گوناگون و حفظ ارتباط با مشتری پس از خرید کالا
نظر شما در این رابطه چیست؟.
موفق باشید

نظر دهید