۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۳

ماجراهای یک گوشی منحنی؛ قسمت هفتم- بهبود تماس‌ها و کیفیت میزان صدا در ال‌جی G Flex

 

به دلیل وجود شکل منحنی ال‌جی G Flex، این گوشی به خط صورت کاربر نزدیک‌تر است. این انحنا به دلیل کاهش فاصله بین گوش و بلندگو و همین طور دهان و میکروفون، کیفیت صدا را با کاهش هدر رفتن میزان صدا، که در گوشی‌های صاف به طور معمول اتفاق می‌افتد، بهبود می‌بخشد.

کیفیت تماس

ال‌جی G Flex متناسب و همراستا با خط صورت است و فاصله بین میکروفون و دهان را کاهش می‌دهد. به دلیل کاهش فاصله، کیفیت تماس نیز به گونه‌ای بهبود می‌یابد که صدای کاربر بلندتر و واضح‌تر خواهد بود و به دلیل کاهش فاصله گوش تا بلندگو، کاربر می‌تواند صدای مخاطب تماس‌گیرنده را بهتر بشنود.

صدای های-فای

 

ال‌جی G Flex، مانند G2، از پخش صدای های-فای 24 بیت/192 کیلوهرتز برخوردار است. صدای های-فای در گزینه‌های ارائه شده به کاربران امکان می‌دهد که صدایی با کیفیت بسیار بالا را تجربه کنند که قابل مقایسه با هیچ منبع دیگری، مانند سی‌دی (14 بیت/44.1 کیلوهرتز)، نیست. با اینکه بسیاری بر این باورند که صدای سی‌دی عالی و بی‌عیب‌و‌نقص است اما صدایی که از سی‌دی پخش می‌شود نمی‌توانند دقیقاً همان فرکانسی را تولید کند که صدای واقعی ایجاد می‌کند. همین امر منجر به هدر رفتن صدا در زمان رسیدن به کاربر می‌شود. بعد از آزمایش، در مقایسه با سی‌دی، صدای 24 بیت/ 192 کیلوهرتز ال‌جی G Flex در ایجاد کیفیت صدای عالی، صدای بسیار دقیق و ظریف‌تری را ارائه داد.

این بیت‌ها و هرتزهای بالاتر جزییات صدا را با ریزه‌کاری‌های بیشتری بازتولید می‌کنند که نسبت به صدای سی‌دی، به صدای واقعی نزدیک‌تر است. در نتیجه کاربران می‌توانند از صداهای مختلف با کیفیت های-فای در G Flex لذت ببرید.

کیفیت سطح صدا

وقتی ال‌جی G Flex روی زمین گذاشته شود بلندگو (واقع در انتهای پایین گوشی) رو به بالا خواهد ماند؛ یعنی برخلاف بلندگوهای معمولی گوشی‌های هوشمند که به زمین می‌چسبند. جدا ماندن از زمین فضایی برای پخش صدا ایجاد می‌کند که می‌تواند هدر رفتن میزان صدا را در دامنه بالاتر از 5 کیلوهرتز کاهش دهد. در نتیجه، میزان صدا 1.4 برابر می‌شود (3 دسی‌بل). بنابراین، صدای های-فای که ال‌جی G Flex تولید می‌کند، نسبت به صدای های-فای در دیگر گوشی‌های صاف، بلندتر است.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید