۲۶ خرداد ۱۳۹۳

با ساندپلیت ال‌جی تصویر بزرگتر را بشنوید

تعداد افرادی که از درهم و برهمی و آشفتگی خوششان می‌آید اندک است. اما با این حال، می‌بینیم خیلی‌ها توده‌ای از سیم و کابل‌های در هم پیچیده را پشت تلویزیون خود تلنبار کرده‌اند. این یک واقعیت است که همه می‌خواهند صدای بهتری را هنگام تماشای فیلم مورد علاقه خود بشنوند.

ساندپلیت ال‌جی LAB540 این حالت را تغییر می‌دهد. این محصول هم یک ساندبار، هم بلو-ری پلیر و هم پایه تلویزیون است. به این معنی که شما همه قدرت لازمی که از یک بلندگوی خارجی و ساب‌ووفر انتظاردارید را بدون اتصال اضافی خواهید داشت. آن هم به شکلی که اصلاً پایین تلویزیون شما بدنما و شلوغ نمی‌شود. ساندپلیت ال‌جی برای پشتیبانی، حفظ ظاهر و تحمل وزن تلویزیون‌های 32 تا 55 اینچ طراحی شده است.

چرا اینها اینقدر خوب هستند؟ دلایل گوناگونی دارد. برای شروع باید بگوییم که صدای 4.1 کانال و 320 وات اتاق شما را با هیجان‌انگیزترین و جدیدترین محصول پر می‌کند. پخش‌کننده بلو-ری به شما تصویری واضح و روشن به شکل سه‌بعدی می‌دهد. (البته اگر با مدل تلویزیون سازگار باشد)

نصب سریع

اگر آن قدر خوش شانس باشید که تلویزیون Ultra HD 4K خریده باشید ،مدل LAB540 کیفیت محتوا را تا تعداد زیاد پیکسل‌هایش ارتقا می‌دهد و شما می‌توانید آن را به صفحه‌نمایش‌های دیگر و دستگاه‌های مجهز به بلوتوث برای پخش موسیقی به صورت بی‌سیم و از طریق فناوری سینک بی‌سیم صدا متصل کنید.

اگر کنسول بازی یا دستگاه ست‌تاپ باکس خارجی دارید، می‌توانید از طریق HDMI متصل شوید و همه دستگاه‌های خود را به هم متصل کنید. یک خروجی نوری یا اپتیکال هم برای اتصال به تلویزیون از طریق سیم وجود دارد.

انواع محتوای دیگر در تلویزیون‌های هوشمند را از طریق دسترسی به سرویس‌های گوناگون را نباید فراموش کرد. ساندپلیت LAB540 ال‌جی می‌تواند همه چیز، از برنامه‌های تلویزیونی گرفته تا فیلم، ورزش بازی و سرویس‌های موسیقی، را در اختیار شما قرار دهد. تنها چیزی که نیاز دارید اتصال فعال به اینترنت است.

اگر می‌خواهید سریع‌ترین، یکپارچه‌ترین و شیک‌ و زیباترین راه برای ارتقای کیفیت صدای تلویزیون خود داشته باشید، ساندپلیت ال‌جی LAB540 دقیقاً همان چیزی است که دست روی آن گذاشته‌اید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید