۱۱ خرداد ۱۳۹۳

تلویزیون‌های OLED ال‌جی در هایپراستار تهران

ال‌جی الکترونیکس تلویزیون‌های فوق‌ باریک ۵۵ اینچ OLED را در پویاترین، به‌روزترین و هیجان‌انگیزترین هایپر مارکت ایرانی، فروشگاه هایپراستار، به نمایش گذاشت. مشتریان هنگام خرید از این فروشگاه می‌توانند خودشان کیفیت تصویر شگفت‌انگیز اولین مدل از تلویزیون صفحه‌بزرگ OLED، که به بازار راه پیدا کرده است، را تجربه کنند.

ال‌جی سال گذشته از اولین تلویزیون OLED خود پرده‌برداری کرد و توجه مشتریان، رسانه‌ها و کل صنعت سرگرمی خانگی را به خود جلب کرد. برخلاف دستگاه‌های قدیمی، تلویزیون‌های OLED ال‌جی از فناوری WRGB انحصاری ال‌جی، که از پیکسل فرعی سفید برخوردار است، استفاده می‌کند و واضح‌ترین و واقعی‌ترین تصویر را در یک نمایشگر باریک و باورنکردنی را تضمین می‌کنند. همچنین، تلویزیون OLED ال‌جی زاویۀ دید بسیار وسیعی را ارائه می‌دهد تا تصویری بی‌عیب و نقص و عالی را از هر جا که نشسته‌اید ایجاد کند. این مدل سبک‌وزن و فوق باریک با استفاده از پلاستیک مستحکم فیبر کربن (CFRP) دوام و قدرت بیشتری دارد.

همه تلویزیون‌های ال‌سی‌دی به یک منبع نور بیرونی نیاز دارند تا تصویر ایجاد کنند. این منبع می‌تواند در اطراف لبه‌های تلویزیون یا پشت پنل باشد. تلویزیون‌های OLED خودشان نور تولید می‌کنند. به این معنی که سازندگان لازم نیست کلی چیز را در قاب تلویزیون جای دهند. به عبارت دیگر، دستگاه OLED می‌تواند به طور قابل ملاحظه‌ای باریک باشد و این باریکی با قابلیت انعطاف همراه باشد.

انرژی دادن به مولکول‌های ارگانیک ساطع‌کننده نور در پنل OLED نیروی کمی می‌خواهد. بنابراین، کار کردن تلویزیون‌های OLED در مقایسه با تلویزیون‌های پلاسما یا ال‌سی‌دی ارزان تمام می‌شود. OLED نسبت به پلاسما و ال‌سی‌دی این مزیت را دارد که پاسخ سریع‌تری دارد. هیچ تأخیر، کندی یا کشیده شدن تصویر در هنگام حرکت دیده نمی‌شود.

۱ نظر

مهران ۱۶ خرداد ۱۳۹۳ پاسخ

اصلا با تلویزیونهای منحنی نمیتونم ارتباط برقرار کنم زیاد جالب نیست

نظر دهید