۰۲ خرداد ۱۳۹۳

جمع هنری ال‌جی: تلویزیون OLED و Ultra HD 4K

هنر الهام‌بخش است. هنر چشمان ما را باز می‌کند و تخیل را به پرواز درمی‌آورد. با ظهور فناوری‌های پیشرفته تلویزیون ال‌جی، هنر بر بوم نقاشیِ چشمگیر و جدیدی نقش می‌بندد. محیطی جدید برای خلاقیت و ایجاد شگفتی همیشگی. چه در حال تماشای سریال مورد علاقه خود باشید . یا بهترین فیلم سال، گام‌های نهایی برای این محصول عالی، دیدن لحظاتی به شیوه‌ای است که تاکنون ندیده‌اید. هر رنگ، جزییات و تفسیر واقعی‌تر، زنده‌تر و واضح‌تر از قبل است.

هنر پیسکل هنر بیان تلویزیون از منظری تازه و جدید است. و هنری که جدید و هیجان‌انگیز است همیشه ارزشش را دارد که نگاهی دقیق‌تر از نمایی نزدیک به آن بیاندازیم.

خلاقیت داشته باشید

تصور کنید که اثر هنری شما در تلویزیون OLED چگونه نمایش داه می‌شود؛ این فناوری تلویزیون را ال‌جی معرفی کرده است و می‌تواند سیاهی را عمیق‌تر و رنگ‌ها را عمیق‌تر از هر تلویزیون دیگری نشان ‌دهد. یا جزییات بیشتری در زمانی که تصاویر در تلویزیون Ultra HD 4K ال‌جی نمایش داده می‌شوند دیده می‌شود؛ آن هم با وضوحی 4 برابر وضوح Full HD.

درست مانند اثر هنری شما، تلویزیون ال‌جی پیوند زیبایی و فناوری را به تماشا می‌گذارد.

الهام بگیرید

OLED و 4K فناوری‌های جدید هستند که ممکن است با نحوه کار آنها و ظاهر زیبایشان آشنا نباشید یا تاکنون با مطالبی که در همین درگاه ارتباطی خوانده‌اید آگاهی‌های لازم را پیدا کرده باشید. اما می‌توانید از ویدئوهای نمونه برای خلاقیت خود الهام بگیرید. کلیپ‌های ویدئوی ضبط کنید و در قاب هنری خود به نمایش گذارید.

۱ نظر

حسین ۴ خرداد ۱۳۹۳ پاسخ

بنام خدا
با سلام :
هنوز فروش تلوزیونهای OLED با وضوح UHD ال جی شروع نشده چرا بر خلاف اتومبیل که فروش مدلهای سال ۲۰۱۵ میلادی آن از هم اکنون آغاز شده فروش مدلهای ۲۰۱۴ تلوزیونهای ال جی نه تنها در ایران بلکه در کل دنیا آغاز نشده است؟
موفق باید .

نظر دهید