۱۰ خرداد ۱۳۹۳

خانه‌تکانی بهاری با ال‌جی


هنوز شروع به خانه‌تکانی بهاری نکرده‌اید؟ با این که وقتش گذشته است اما هنوز هم می‌توان از خانه‌ای تر و تمیز لذت برد؛ آن هم با مشقتی که با خانه‌تکانی همراه است. البته خانه‌تکانی‌های زمان قدیم سخت بود نه خانه‌تکانی‌های امروز با لوازم خانگی ال‌جی. تنبلی را کنار  بگذارید و دستی به سرو روی خانه بکشید که تابستان نزدیک است…

لوازم خانگی ال‌جی در اصل برای راحتی کاربر طراحی شده‌اند. ما می‌دانیم تمام روز را برای شستن و ساییدن و غبارروبی و آویزان کردن البسه وقت ندارید. تحقیقات ال‌جی (در انگلستان، آگوست 2013) نشان داده است که بریتانیایی‌ها، در واقع، 2 ساعت در هفته برای کارهای منزل وقت دارند. در حالی که سه دهه پیش این زمان به 63 ساعت می‌رسید البته کاملاً حق را به شما می‌دهیم و می‌دانیم مقصر شما نیستید!

در اینجا به شما خواهیم گفت که لوازم ال‌جی با خانه شما چه می‌کنند…

جاروبرقی روباتیک Hom-Bot Square برای دسترسی به عمیق‌ترین گوشه‌ها و زدودن گردوغبار از کف زمین طراحی شده‌ است. زیبایی واقعی این است که لازم نیست شما کاناپه را بلند کنید تا این جاروبرقی را به مسیر خودش هدایت کنید؛ خود جاروبرقی با کنترل از راه دور همه کارها را انجام می‌دهد. بنابراین، شما می‌توانید هر طور می‌خواهید جلوی تلویزیون لم دهید و سریال مورد علاقه خود را تماشا کنید؛ بدون اینکه صدای جارو شما را آزار دهد. این جاروبرقی روباتیک در حالت توربو تنها 62 دسی‌بل صدا ایجاد می‌کند. اگر جمع کردن آن برایتان سخت است و تمیز کردن خانه کار زیادی می‌برد، آن را طوری تنظیم کنید که هر روز، در ساعت مشخصی، غبارروبی کند؛ به طوری که حتی به وجود شما در منزل نیاز نباشد. البته، گاهی اوقات لازم است شما سطل آشغال آن را بردارید و خاکروبه‌ها را خالی کنید. البته در این مورد نباید انتظار معجزه داشته باشید!

ماشین لباسشویی ال‌جی با فناوری TrueSteam می‌تواند نیاز به خشکشویی را برای لباس‌های نازک و ضخیم کم کند؛ اگر لازم است لباس‌های فصلی خود را از بقچه 🙂 بیرون بیاورید، دستی به سر و رویشان بکشید و دوباره به کمد لباس‌ها تابستانی یا بهاره خود بازگردانید. برنامه Steam Refresh ال‌جی چروک‌ها را باز می‌کند و در یک چرخه سریع 20 دقیقه‌ای بو را کاهش می‌دهد.

ماشین‌های ظرفشویی ال‌جی با فناوری TrueSteam، کریستال‌ها و ظروف شیشه‌ای شما را برق می‌اندازد یا از بیهوده وقت صرف کردن در میهمانی‌های شام و روند پیش شست‌وشو برای خیساندن ظروفی که در ماشین ظرفشویی بارگذاری کرده‌اید جلوگیری می‌کند. بنابراین، شستن ظرف‌ها را کنار بگذارید و به سراسیمه شستن آنها خاتمه دهید! ما موتور بخاری درون ظرفشویی تعبیه کرده‌ایم که با بخار تا دمای 90 درجه سانتی‌گراد ظروف شما را برق می‌اندازد و لکه‌ها و باقیمانده غذایی که به ته ظروف چسبیده را به راحتی پاک می‌کند؛ چه لازانیا باشد، چه چربی. هیچ خط‌وخش یا ردی باقی نمی‌ماند زیرا بخار نسبت به آب قدرت نفوذ بیشتری دارد. (هر ملکول بخار 1600 برابر کوچکتر از مولکول آب است).

هنوز بهار است و قطرات باران جلوی تشعشعات نور خورشید را می‌گیرد. اگر می‌خواهید لباس‌های خود را به دور از باران‌های بهاری خشک کنید، دستگاه‌های خشکشویی ال‌جی به کمک شما می‌آیند. با مدل‌های شست‌وشوی 12 کیلویی و ظرفیت خشک‌کن 8 کیلویی، شما می‌توانید 8 کیلوگرم لباس را بارگذاری کنید و کلید Wash+Dry را فشار دهید. یک کار راحت و تمیز!

شست‌وشوی پرده‌ها، ملحفه، روتختی و سایر منسوجات همیشه نیاز به تلاش مضاعفی دارد. بیشتر لوازم شست‌وشوی ما درب بزرگی دارند که به راحتی لباس‌ها بارگذاری می‌شوند و با افزودن چرخه TrueSteam به برنامه‌های شست‌وشو، از شر مواد حساسیت‌زا که همیشه به این لوازم می‌چسبند راحت شوید؛ مثل موی حیوانات خانگی که از پنجره به داخل می‌آیند.

خانه‌تکانی بهاری با ال‌جی خوش بگذره! 🙂

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید