۲۴ خرداد ۱۳۹۳

راهنمای خرید تبلت: 7، 8 یا 10 اینچ؟

 

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که فیلم و برنامه‌های تلویزیونی را در گوشی هوشمندتان ببینید اما واقعاً آرزو کرده باشید که کاش این فیلم را در نمایشگر بزگتری می‌دیدید؛ این جور مواقع، یک تبلت تنها چیزی است که نیاز دارید. تبلت یک ابزار سرگرمی و ارتباطی همراه است که تجربه کاملاً متفاوت و هیجان‌انگیزی نسبت به لپ‌تاپ و حتی گوشی هوشمندتان ایجاد می‌کند.

چه از تبلت برای بازی استفاده کنید، چه ویرایش تصویر یا مشاهده جدیدترین فیلم‌های در حال اکران، یا حتی مرور برنامه‌های کاربردی شبکه‌های اجتماعی، در اینجا به شما می‌خواهیم توصیه‌هایی در مورد انتخاب و خرید یک تبلت جدید بکنیم. اول از همه، بهتر است در این مطلب به این مسئله بپردازیم که چه اندازه‌ای برای شما مناسب است؟

تبلت‌های امروزی در ابعاد 7، 8 و 10 اینج هستند. تبلت‌های کوچک 7 اینچ برای آنهایی ایده‌آل است که راه درازی تا رسیدن به محل کار دارند و به دنبال تبلتی هستند که هم جمع‌وجور باشد و هم قابلیت حمل و نقل راحتی برای استفاده در قطارهای مترو داشته باشد و هنگام نزدیک شدن به ایستگاه بتوان آنها را به خوبی جمع‌وجور کرد. این تبلت‌ها کوچک و سبک هستند و شما می‌توانید آن را در کیف خود نیز جای دهید یا با یک دست نگه دارید.

تبلت‌های 8 اینچ کمی جای بیشتری اشغال می‌کنند و برای کسانی مناسب هستند که خودشان هنوز نمی‌دانند تبلت کوچک قابل حمل می‌خواهند یا تبلت بزرگ. اگر می‌خواهید هر دو را داشته باشید، این انتخابی مناسب برای شماست.

نوبت می‌رسد به ماموت 10 اینچ. این اندازه برای تماشای ویدئو در رختخواب عالی است. نمی‌خواهیم بگوییم که شما نمی‌توانید از آن برای هیچ کار دیگری استفاده کنید: وقتی نمایشگر بزرگ‌تر باشد شما هنگام پخش بازی مورد علاقه خود همه جزییات را می‌توانید به خوبی مشاهده کنید، می‌توانید تصاویر خود را راحت‌تر از صفحه کوچک گوشی هوشمند ویرایش کنید و حتی می‌تواند جایگزین خوبی برای لپ‌تاپ در زمانی باشد که می‌خواهید کارهای کوچک خود را انجام دهید.

در مطالب بعدی به ظرفیت حافظه، باتری، جنس بدنه و نمایشگر خواهیم پرداخت. پس، با ما همراه باشید.

۱ نظر

باربد ۲۲ آذر ۱۳۹۳ پاسخ

به نظر من ۱۰ اینچی بسیار برای وب گردی و تماس و پیام و برای همه کارها بسیار ایده آل است و بقیه سایز ها بیخود هستند….اون هایی که میگن ۱۰ اینچ سنگینه و قابل حمل و نقل نیست اشکال از تبلت نیست از خودشونه

نظر دهید