۲۷ خرداد ۱۳۹۳

نمونه‌هایی از تصاویر ثبت‌شده با دوربین ال‌جی G3

ال‌جی G3 از دوربین 13 مگاپیکسلی برخوردار است که به قابلیت +OIS تجهیز شده است. عملکرد OIS (تثبیت نوری تصویر) نه تنها محو شدن و لرزش را کاهش می‌دهد، بلکه لیزر فاصله با سوژه را فوراً اندازه می‌گیرد و با 13 مگاپیکسل، به شما تصاویری با کیفیت عالی ارائه می‌دهد. شما می‌توانید حتی در شرایط کم نور نیز تصاویر روشن‌تر و واضح‌تری ثبت کنید. با تنظیم سریع فوکوس، شما هرگز لحظه‌ای را که می‌‌خواهید ثبت کنید را از دست نخواهید داد.

فلاش دوتایی LED موقعیت‌های کم‌نور را روشن و تصاویر بهتری ایجاد می‌کند. با حسگر نوردهی از پشت (BSI)، فلاش تصاویر مات کمتری تولید می‌کند و تصاویر حتی در شرایط کم‌نور روشن‌تر هستند. علاوه بر این، با برخورداری از دو نور با رنگ‌های متفاوت دوربین می‌تواند سایه‌های رنگ طبیعی‌تری در زمان استفاده از فلش تولید کند. فلاش دوتایی نور بیشتری ایجاد می‌کند و تصویر زنده‌تری ثبت می‌کند.

آیکون‌های غیرضروری روی نمایشگر برای نمایش واضح‌تر حذف شده‌اند. علاوه بر این، روند تصویربرداری ساده شده است. به راحتی بر روی چیزی که می‌خواهید عکس بگیرید فوکوس کنید و نمایی عالی را تنها با لمس یک کلید بگیرید.

بهترین تصویری که واضح‌تر و تیزتر از قبل است با حسگر تصویر بزرگتر ارائه می‌شود. وقتی با دوربین جلو از خودتان عکس می‌گیرید، رابط کاربری مجازی در فلاش ثبت تصاویری زنده و روشن را میسر می‌کند. همچنین، تنها با یک حالت ساده می‌توان قابلیت سلفی یا ثبت تصویر از خود را فعال کرد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید