۲۶ خرداد ۱۳۹۳

لوازم جانبی اعلا برای ال‌جی G Flex

 

یک گوشی هوشمند مرغوب با فناوری‌های نوین، ظاهری مبتکرانه و کیفیت عالی مواد به کار رفته در ساخت محصول را همین طوری، بدون هیچ مراقبتی، نمی‌توان در دست گرفت. گوشی منحنی ال‌جی G Flex یکی از آن دسته محصولات است. برای آشنایی با لوازم جانبی اعلایی که ال‌جی برای گوشی منحصربه‌فردش در نظر گرفته است این مطلب را بخوانید.

 

قاب منحنی با QuickWindowTM

به دنبال ال‌جی G2، ال‌جی G Flex نیز به تجهیزات جانبی با قاب QuickWindowTMمجهز است.

این قاب گوشی هوشمند استفاده از کاربردهای اساسی را بدون دردسر باز کردن جلد قاب در اختیار کاربران قرار می‌دهد. یک پنجره عمودی کوچک روی جلد QuickWindowTMنمایی از تجربیات کاربری گوناگون را ارائه می‌دهد؛ آن هم بدون باز کردن جلد قاب. کاربران می‌توانند ساعت، وضعیت هوا، هشدار، پخش موسیقی، برقراری تماس، مشاهده پیام متنی و تنظیم صدا را از همین پنجره ببینند.

قاب QuickWindowTMال‌جی G Flex همان موفقیتی را دنبال می‌کند که در ال‌جی G2 دیده شده است اما مواد متفاوت و طراحی متمایزی دارد که مخصوص ال‌جی G Flex طراحی شده است. علاوه بر حفظ شکل منحنی، پلی‌کربنات، ماده پلاستیکی که سبک و بادوام است، برای اولین بار برای یک قاب استفاده شده است. قبلاً از ماده چرم استاندارد برای قاب استفاده می‌شد. از آنجا که قاب از ماده پلاستیکی ساخته شده است محافظت عالی و ظاهری فلزمانند دارد که سبکی متمایز به آن می‌دهد.

قاب QuickWindowTMبرای ال‌جی G Flex اولین بار به رنگ نقره‌ای تیتانیوم خواهد بود و رنگ‌های بیشتر متعاقباً اضافه خواهند شد.

قاب ضدضربه برای انحنا

 

ال‌جی، علاوه بر QuickWindowTM،یک قاب ضدضربه نیز به عنوان تجهیزات جانبی برای ال‌جی G Flex ارائه کرده است. قاب ضدضربه محافظت بیشتری از بدنه خارجی G Flex می‌کند. با این قاب، کاربران یک نمایشگر باز برای دسترسی آسان به صفحه‌نمایش دارند.

اگر نیاز به قابی دارید که از گوشی محافظت کند اما هنوز هم می‌خواهید حس خوب در دست گرفتن گوشی را داشته باشید، این قاب محافظ و ضدضربه بهترین انتخاب برای شماست. نمایشگر 6 اینچ G Flex با وجود این قاب همچنان باریک خواهد ماند. این قاب گرفتن محکم و ثابتی را در دست دارد؛ مخصوصاً در حالت افقی. در نتیجه به شما کمک می‌کند تا تصاویر و ویدئوهای بهتری را ثبت کنید.

طراحی کمینه‌گرا برای اولین بار در قاب ضدضربه G Flex به کار رفته و در روند حق امتیاز کاربرد آن است.

قاب ضدضربه در رنگ نقره‌ای تیتانیوم در دسترس خواهد بود.

۶ نظر

حمزه ۲۶ خرداد ۱۳۹۳ پاسخ

سلام از کجا میشه تهیه کرد

مجتبی ۱۴ تیر ۱۳۹۳ پاسخ

سلام من یه دونه میخوام از کجا میشه خرید ؟

نوید ۱۳ دی ۱۳۹۳ پاسخ

لطفا بگین از کجا میشه گرفت من تو مشهد از همه جا پرسیدم هیچکی نداره

علی ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ پاسخ

**** این شماره منه منم میخوام گیر نمیاد؟

محمد ۲۲ مهر ۱۳۹۶ پاسخ

سلام از کجا باید تهیه نماییم.سپاسگزارم

آرش ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ پاسخ

کاور گوشی الجی جی فلکس رو میخوام

نظر دهید