از آنجا که تقاضا برای استفاده از دستگاه‌های هوشمند (گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و غیره) شدیداً رو به افزایش است، با به کارگیری بیشتر IPS توسط سازندگان دستگاه‌های الکترونیک در محصولات، سهم بازار فناوری نمایشگر IPS توسعه پیدا می‌کند. در نتیجه، صنعت سازندگان پنل IPS اکنون بسیار پرجمعیت و رقابت است.

AH- IPS یا Advanced High Performance In-Plane Switching توسط شرکت LG Display تولید شد و نمایانگر گام بعدی فراتر از IPS است. این پنل از رنگ‌های واضح‌تر و روشن‌تر و همین طور مصرف انرژی کمتر برخوردار است و به خوبی در بازار پنل LCD موقعیت صدرنشینی خود را برای دستگاه‌های هوشمند حفظ کرده و شرکت LG Display را شرکت اول در این زمینه نگه می‌دارد.

AH-IPS ؛ بهترین راهکار برای دستگاه‌های هوشمند همراه

پنل AH-IPS به مشتریان امکان می‌دهد تا از دستگاه‌های هوشمند همراهشان با بالاترین تنظیمات نمایشگر هر جا که باشند بیشتر و طولانی‌تر لذت ببرند. مزایای ویژگی AH-IPS وضوح بالای آن است. شرکت LG Display توانست با فشرده کردن پیکسل‌های بیشتر نسبت به بالاترین میزانی که می‌تواند توسط شبکیه چشم انسان در نمایشگر دریافت شود به تراکم فوق‌العاده بالای پیکسل دست پیدا کند. در واقع، تراکم پیکسل AH-IPS آن قدر بالاست که چشم غیرمسلح نمی‌تواند بین هر پیکسل تمایز ایجاد کند.

چرا AH-IPS؟

1-      چرا وضوح بالا؟

  • وضوح بالای بیش از 300 پیکسل در اینچ یکی از عوامل اصلی در خوانایی بهتر است.
  • تیزی عامل مهم در کیفیت مرور وب/اینترنت، شبکه‌های اجتماعی و استفاده از دوربین است.

نمایشگر AH-IPS به وضوح بالای 300 پیکسل در اینچ و بالاتر از آن دست یافته است و می‌تواند یک‌ونیم تا دو برابر وضوح پنل‌های LCD معمول گوشی‌های هوشمند را تشخیص دهد.

 

2-      چرا رنگ طبیعی؟

  • دستگاه‌های موبایل باید همان کیفیت تصویر تلویزیون را داشته باشند تا مشتریان لذت بیشتری ببرند.
  • از آنجا که نقش دستگاه‌های الکترونیک همچنان در زندگی بشر پیشرفت می‌کند، احتیاج به نمایشگری با تصویر دقیق رو به افزایش است. (مثلاً برای خرید آنلاین یا مصارف پزشکی)

نمایشگر AH-IPS دقت رنگ را بیشتر می‌کند و در عوض منجر به بازتولید دقیق رنگ اصلی بدون اعوجاج می‌شود.

 

3-      چرا خوانایی در فضای بیرون؟

  • استفاده در فضای بیرون تقریباً  20 درصد استفاده روزانه از موبایل را در بر می‌گیرد.
  • روشنایی بالا برای خوانایی در محیط بیرون حیاتی است.

AH-IPS با روشنایی بالا میزان پراکنش (عبور) و تراکم LED بالا میسر می‌شود و نسبت کنتراست نور محیط را بهتر می‌کند.

4-      چرا عمر طولانی باتری؟

  • مشتریان از عمر باتری گوشی‌های هوشمند کنونی خود راضی نیستند.
  • 60 درصد از زمانی که صرف استفاده از گوشی هوشمند می‌شود شامل ترافیک اطلاعات مانند مرور وب، شبکه‌های اجتماعی، نقشه و غیره می‌شود که همه آنها پس‌زمینه سفید دارند.

پنل AH-IPS در دستگاه‌های هوشمند به دلیل نسبت بالای عبور نور، مصرف کمتر انرژی را با هر استفاده‌ای در پی دارد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید