۲۸ مهر ۱۳۹۳

در صدایی که جریان دارد زندگی کنید

تصور کنید موسیقی از کف دست شما به طور یکپارچه در سرتاسر خانه در جریان است. ال‌جی Music Flow راهی کاملاً جدید برای گوش دادن ایجاد می‌کند و تخیلات شما را به مواقعیت پیوند می‌دهد. اکنون، در موسیقی زندگی کنید که همیشه همراه شما بوده است. این محصول یک سیستم صوتی هوشمند و بی‌سیم های-فای برای چنداتاق است.

به محض اینکه وارد خانه می‌شوید، ال‌جی Music Flow  موسیقی را از همان جایی که در حال پخش بود به بیرون پخش می‌کند. گوشی و بلندگوهای شما فوراً با هم سینک می‌شوند تا اتاق را بدون هیچ گام اضافی از موسیقی پر کنند.

H7: صدایی که اتاق را پر می‌کند

HS6: صدای فراگیر های-فای توانمند

H3: جمع‌وجور اما قدرتمند

H5: صدای واضح و شفاف

پخش یکپارچه موسیقی

با فشار یک دکمه یا یک ضربه ساده گوشی هوشمند فوراً می‌توانید متصل شوید. اکنون، بین شما و تجربه شنیدن فاصله کمتری وجود دارد.

بخش خودکار موسیقی

به خانه می‌رسید و فوراً گوشی شما و بلندگوها بدون هیچ فرایند پیچیده‌ای سینک یا یکپارچه می‌شود. بنابراین، موسیقی که در بیرون می‌شنیدید هیچ گاه قطع نمی‌شود.

سرویس Home Chat

به بلندگوی خود از طریق پیامک اطلاع دهید تا زمانی که وارد خانه می‌شوید موسیقی پخش شود. برنامه‌های زمان‌بندی و هشدار را تنظیم کنید. حتی می‌توانید آهنگ‌هایی پیشنهادی را داشته باشید که با یک گپ ساده و سرگرم‌کننده شنیدن را برای شما راحت کند.

نهایت ثبات در شبکه

با شبکه پایدار و انحصاری ال‌جی MusicFlow، شما می‌توانید از پخش رایگان موسیقی که واضح‌تر است و قطع نمی‌شود لذت ببرید. اکنون، قابلیت اطمینان نگرانی گوش کردن را از شما دور می‌کند.

شبکه یکپارچه

با ترکیب یک شبکه با فناوری باند دوگانه وای-فای (2.4 / 5 گیگاهرتز)، ال‌جی Music Flow اتصالی پایدار و یکپارچه را ایجاد می‌کند که حتی یک ضرب‌آهنگ را جا نمی‌اندازد.

پخش موسیقی HD

راحت باشید! هر گونه منبع موسیقی را به راحتی پخش کنید؛ حتی فایل‌های 24 بیت/192 کیلوهرتز HD مانند FLAC، WAV، AIFF. با ال‌جی Music Flow  حتی فایل‌های با ظرفیت بزرگ نیز می‌توانند به صورت یکپارچه و بدون قطع‌شدگی در سراسر خانه به اشتراک گذاشته شوند.

یک پخش کننده موسیقی همه‌کاره

پخش‌کنندهMusic Flow  فراتر از یک ریموت برای گوش کردن در خانه یا هنگامی که بیرون هستید است. این دستگاه تجربه گوش کردن شما را ساده می‌کند و همه موسیقی را در یک برنامه کاربردی با کاربری آسان متحد می‌کند.

جست‌وجوی همه چیز

پیدا کردن آهنگ مناسب هرگز به این سادگی نبوده است. هر موسیقی را که دوست دارید را جست‌وجو کنید؛ هر جایی که که ذخیره شده اند. مانند گوشی هوشمند، تبلت، لپ‌تاپ و جاهای دیگر. به محض اینکه شما عنوان آهنگ را در منوی جست‌وجو تایپ می‌کنید نتایج را خواهید دید.

ایستگاه حالت

Mood Matrix  ال‌جی به شما آهنگ‌هایی را پیشنهاد می‌کند که مطابق با حس و حال یا فعالیت کنونی شما است و می‌توانید به صورت خودکار فهرست پخش تهیه می‌کند.

سرویس پخش

به جدیدترین سرویس‌های موسیقی مانند Spotify، Deezer، Napster و TuneIn  از طریق پخش‌کننده موسیقی هوشمند و همه‌کاره ال‌جی دسترسی داشته باشید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید