۲۰ مهر ۱۳۹۳

با موسیقی حرکت کن

 

می‌خواهید اتاق خود را از موسیقی لبریز کنید؟ شاید این فکر به ذهنتان خطور کرده باشد که یک سیستم استریو برای هر اتاق تهیه کنید. اما باید بدانید که هم گران است و هم جاگیر. راه حل هوشمندانه این است که بلندگوهای هوشمند های-فای بی‌سیم ال‌جی را تهیه کنید که مخصص چنداتاق است تا بتوانید موسیقی را از دستگاه‌های خود پخش کنید. همه دستگاه‌ها از طریق برنامه کاربردی رایگان LG MUSIC flow Player کنترل می‌شوند.

تنها این نیست! این سیستم‌ها از فایل‌هایی که کیفیت بالا دارند نیز پشتیبانی می‌کند. بنابراین، در نهایت، شما می‌توانید کتابخانه باکیفیت خود را از کامپیوتر شخصی‌تان بیرون بکشید. این سیستم بلندگو چندمنظوره نیز هست: شما می‌توانید به همان آهنگ در همان زمان و هر جایی گوش دهید یا آهنگ‌های مختلفی را در هر اتاق گوش دهید. وقتی دو تا از آنها را کنار هم بگذارید در کنار هم کار می‌کنند تا یک سیستم استریو ایجاد شود. شما می‌توانید ساندبار LG MUSIC flow HS6 را نیز به آنها اضافه کنید و یک سیستم سینمای خانگی ایجاد کنید.

روند نصب آسان است. فقط کافیست دستگاهی که NFC دارد را در مقابل بلندگوی MUSIC flow بگیرید تا به هم متصل شوند. اگر هم خواستید، می‌توانید زمانی که وارد خانه شدید برای ادامه پخش آهنگ‌های مورد علاقه، آنها را از طریق وای-فای سینک کنید.

این سیستم به شما امکان می‌دهد تا به سرویس‌های پخش موسیقی مانند Spotify، Napster و TuneIn متصل شوید و بتوانید بر اساس حس و حالی که دارید فهرست پخش ایجاد کنید. MUSIC flow به شما موسیقی را هدیه می‌دهد؛ هر جا و به هر شیوه‌ای که شما بخواهید.

H7: عالی برای قدرت باکیفیت

این بلندگوی 70 وات برای اتاق‌های بزرگ یا افزایش صدای سینمای خانگی ال‌جی در زمان اتصال به ساندبار HS6 عالی است. بلندگوی H7 از صدای HD، بلوتوث و بسیاری از سرویس‌های پخش پشتیبانی می‌کند و می‌تواند از طریق برنامه کاربردی MUSIC flow Player برای اندروید، iOS و کامپیوتر کنترل شود.

H5: اندازه کوچک، صدای قدرتمند

این بلندگوی کوچک 40 وات برای اتاق خواب یا آشپزخانه ایده‌آل است. می‌توانید از خود این بلندگو به تنهایی استفاده کنید و صدایی که اتاق را آکنده می‌کند داشته باشید یا دو تا از آنها را به هم متصل کنید تا یک سیستم استریو ایجاد کنید. این بلندگو هم مانند H7، از فایل‌های با کیفیت FLAC و WAV پشتیبانی می‌کند و به شما امکان می‌دهد که به دنیایی از موسیقی از طریق سرویس‌های پخش دسترسی پیدا کنید.

R1: سیستم خود را گسترش دهید

R1 Bridge به روتر اینترنت متصل و به همه بلندگوهای هوشمند های-فای شما وصل می‌شود. این بلندگو جمع‌وجور است. بنابراین، اتاق شما را به‌هم‌ریخته نمی‌کند. برای ایجاد اتصال یکپارچه وای-فای دارد و شبکه‌ای پایدار ایجاد می‌کند تا موسیقی همچنان در حال پخش باشد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید