۱۵ مهر ۱۳۹۳

مانیتور 31 اینچ سینما دیجیتال 4K ال‌جی (مدل 31MU97)

مانیتور 31 اینچ سینما دیجیتال 4K ال‌جی با استاندارد ابتکارات سینمای دیجیتال برای نمایشگرهایی با وضوح 4K مطابقت دارد و از 2160×4096 پیکسل در صفحه‌نمایش 31 اینچ برخوردار است. مانیتور 31MU97 با وضوح طبیعی فیلم‌های 4K، به کاربران حرفه‌ای امکان تماشای محتوای 4K اصلی را می‌دهد.

مانیتور 31 اینچ سینما دیجیتال 4K با استانداردهای سرسختانه ابتکارات سینمای دیجیتال برای نمایشگرهایی با وضوح 4K مطابقت دارد و از امکانات چندوظیفگی راحت مانند 4-Screen Split و Dual-Link Up بهره‌مند است. به همین جهت، ابزاری قدرتمند برای هنرمندان دیجیتال، عکاسان و فیلم‌سازان است. این مانیتور با دو بلندگوی 5 وات و صدای MAXX AUDIO، کیفیت صدای بی‌نظیری را ارائه می‌دهد.

پنل نمایشگر IPS LED ال‌جی در این مانیتور می‌تواند 99 درصد از فضای رنگ Adobe RGB را بازتولید کند. در نتیجه، کیفیت باورنکردنی ماده اصلی را تضمین می‌کند. این مانیتور از تنظیمات پیش‌فرض DCI-P3 برخوردار است که فضای رنگ به‌کاررفته در پروژکتورهای سینما 4K و دوربین‌های فیلم‌برداری 4K را تکرار می‌کند. برای اطمینان از دقت بالا، مانیتور 31MU97 از کالیبراسیون سخت‌افزاری برخوردار است و با نرم‌افزار کالیبراسیون True Color Pro عرضه می‌شود. از همین رو، ابزار قدرتمندی برای فیلم‌سازان دیجیتال، هنرمندان دیجیتال و عکاسان است.

پنل نمایشگر IPS LED ال‌جی، علاوه بر بیان رنگ دقیق، زاویه دید 178 درجه، 320 نیت روشنایی و 10 بیت عمق رنگ ایجاد می‌کند. مانیتور سینما دیجیتال 4K نسبت تصویر DFC 5M:1 و سرعت پاسخگویی 5ms GTG دارد. اتصال داخلی بین دستگاه‌ها از طریق پورت Display، Mini Display، HDMI و USB 3.0 صورت می‌گیرد.

طراحی ارگونومیک و پایه قابل تنظیم به کاربران امکان می‌دهد تا به راحتی ارتفاع نمایشگر را تغییر دهند یا آن را بچرخانند. مانیتور 31MU97 بازده انرژی بالایی دارد و نسبت به مدل‌های 4K انرژی کمتری مصرف می‌کند.

۱ نظر

وحید ۱۶ مهر ۱۳۹۳ پاسخ

ال جی قبلنا طراحی مانیتورهاش بهتر بود. چیه این؟

نظر دهید