۲۳ مهر ۱۳۹۳

چاپگر جیبی، پد شارژ بی‌سیم، … من هم از این گجت‌ها می‌خواهم!

 

سناریو این است: یک جشن تولد گرفته‌اید و خانه پر از تزیینات زیبا و خلاقانه است. گوشی هوشمندتان را بر می‌دارید و تندتند از هر چه می‌بینید عکس می‌گیرید؛ باید هر سوژه جالب و سرگرم‌کننده‌ای که می‌بینید را ثبت کنید؛ مثل شیطنت و بازی بچه‌ها، شوخی‌های میهمانان، فوت کردن دسته‌جمعی شمع‌ها و تزییناتی که به سختی روی سقف و دیوار نصب کرده‌اید. اما چقدر خوب می‌شد که می‌توانستید به راحتی و همان موقع آنها را چاپ کنید و به میهمانان خود یادگاری بدهید؟

 

چاشنی میهمانی‌ها

با چاپگر جیبی و کم‌وزن Pocket Photo Printer ال‌جی که قیمت مناسبی نیز دارد، شما می‌توانید این کار را فوراً انجام دهید. لازم به کارتریج جوهری هم نیست. شما می‌توانید تصاویر شاهکاری را چاپ کنید که با گوشی گرفته‌اید و با ویرایش و افزودن جلوه‌های ویژه قبل از چاپ آنها را سفارشی کنید. گجت کوچک و جالبی است. نه؟

 

اتصال ممنوع!

با پد شارژ بی‌سیم ال‌جی دیگر نیازی به اتصالات کابلی نیست. این محصول با طراحی باریک و کوچکش گوشی شما را شارژ می‌کند. تنها کاری که باید بکنید این است که آن را روی پد بگذارید تا انرژی بگیرد. ظاهر این شارژر بسیار جذاب و استفاده از آن راحت است. در ضمن، قیمت آن گران نیست. این محصول برای دستگاه‌های بی‌سیمی طراحی شده است که به Qi مجهز هستند. سازگاری آن را با برند خود چک کنید.

 

صدایت را شنیدم!

اکنون، نظرتان در مورد هدفون‌های راحت و بی‌نظیری که بتوان با آنها کار کرد، استراحت کرد یا با دوستان حرف زد چیست؟ هدست استریوی بی‌سیم +Tone ال‌جی همانی است که می‌‌خواهید. این محصول قابلیت کاهش نویز و حذف اکو دارد. به همین علت، شما می‌توانید موسیقی خود یا صدای همکارتان را بشنوید؛ حتی اگر محیط شما پر از سر و صدا باشد. نه تنها این محصول به شما امکان می‌دهد که به صورت بی‌سیم به موسیقی گوش دهید بلکه می‌توانید به طور همزمان به دو دستگاه بلوتوث متصل شود. اگر دست شما بند باشد، قابلیت تبدیل نوشتار به گفتار (Text to Speech) به شما امکان می‌دهد تا پیام‌های متنی با صدای بلند خوانده شود یا از شماره‌گیر صوتی برای برقراری تماس استفاده کنید.

داک‌ها، قاب‌ها، شارژرها، و کلی گجت هیجان‌انگیز دیگر…. شگفتی‌های ال‌جی را خودتان کشف کنید.

۱ نظر

محمد حسین ۲۳ مهر ۱۳۹۳ پاسخ

سلام میشه بگید دقیقا ما این هارو از کجا بگیریم.ممنون.خواهشا جواب بدید.

نظر دهید