۲۲ آبان ۱۳۹۷

پاییز برگ‌ریز؛ بهترین فصل خدا برای عکاسی با تلفن هوشمند و چاپ فوری!

تابستان تمام شد و پاییز رنگ‌رنگ هم از نیمه گذشت. فصلی با هوای مطبوع و سرشار از زیبایی‌های خداوند؛ فصل برگ‌های زرد و نارنجی که یکی پس از دیگری از شاخه می‌افتند و زیر پای رهگذران با صدای خش‌خشی دلنشین خرد می‌شوند، فصل “باز باران با ترانه، می‌خورد بر بام خانه”.

حیف است این مناظر شاهکار خداوندی را در قاب تصویر نگنجاند. بهترین گوشی هوشمند را در دست دارید، از هر سوژه‌ای که می‌بینید عکس می‌گیرید اما آخر چه!؟ این عکس‌ها یا به کامپیوتر و تبلت شما منتقل می‌شوند، یا آنها را در درایوهای خارجی ذخیره می‌کنید، یا می‌گذارید در گوشی خاک بخورند و هر از چند گاهی به آنها نگاه کنید.

861155104

به نظر شما بهتر نیست این تصاویر را با دنیای واقعی پیوند دهید؟ یعنی آنها را چاپ و قاب کنید؟ و چه بهتر اینکه در لحظه عکس بگیرید و در لحظه هم چاپ کنید تا خاطرات طلایی پاییز خود را همیشه در نظر داشته باشید.

فکر کپی کردن عکس‌ها روی درایوهای خارجی رو بردن آنها به عکاسی برای چاپ کردن را از ذهنتان دور کنید. وقتی چاپگر جیبی ال‌جی به نام LG Pocket Photo یا LG Pocket Photo Snap را داشته باشید، عکاسخانه و تاریکخانه همیشه همراه شما خواهد بود.

LG Electronics USA Pocket Photo

مطمئن باشید هر جا که باشید، کنار دریا، بیابان، جنگل یا در پارک نزدیک منزل، می‌توانید عکس بگیرید و آن را چاپ کنید و با دیگران به اشتراک گذارید. این دستگاه می‌تواند خاطرات شما را بدون سیم و رابط در قاب بگنجاند. تنها چیزی که لازم است، یک گوشی هوشمند است که بتواند فوراً به این دستگاه جیبی متصل شود و از طریق بلوتوث تصاویر را چاپ کند. به همین راحتی!

بدنه شیک و ظریف این محصول قطعاً یک همراه کامل برای مدهای پاییزی شماست. در حال حرکت عکس بگیرید و در همان لحظه چاپ کنید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید