۰۳ آبان ۱۳۹۳

وقتی جاروبرقی‌های پیشرفته و بدون پاکت ال‌جی در بازار ایران می‌درخشند

اگر از کشیدن جاروبرقی قدیمی و سنگین به دنبالتان خسته شده‌اید یا تعویض پاکت و خالی کردن آن برایتان کاری ملال‌آور است که در شما عطسه‌های مکرر و حساسیت ایجاد می‌کند، به شما توصیه می‌کنیم جاروبرقی‌های جدید بدون پاکت ال‌جی سری Follow Me (مدل VB-20777H) را امتحان کنید. این مطلب را بخوانید تا خودتان پی به تفاوت این نسل جدید با نسل‌های قدیمی ببرید.

 

ویژگی‌های بارز جاروبرقی کمپرسور بدون پاکت ال‌جی سری  Follow Me (دنبالم بیا)

  • حرکت خودکار جاروبرقی همراه با شما توسط چرخ‌های مجهز به موتور
  • دارای 3 حسگر روی بدنه و یک حسگر روی دسته جهت تشخیص موقعیت و حرکت خودکار
  • قابلیت فشرده‌سازی گرد و غبار تا 3 برابر بیشتر

فناوری مسیریاب به صورت خودکار

جاروبرقی Follow me از 4 حسگر فاصله‌سنج برخوردار است که یکی از حسگرها روی دسته جاروبرقی و 3 حسگر دیگر در بدنه آن تعبیه شده است. این جاروبرقی به صورت خودکار همراه کاربر حرکت می‌کند و فاصله 100 سانتی‌متری تا دسته جاروبرقی و همچنین حرکت کاربر را نگه می‌دارد. هنگامی که فاصله بدنه از دسته جاروبرقی به بیش از 100 سانتی‌متر می رسد، بدنه به طور خودکار به سمت دسته جاروبرقی و در جهت حرکت کاربر پیش می‌رود.

چرخ‌های تعقیب‌کننده

چرخ‌ها مجهز به موتور مختص به خود هستند که به دلیل شفاف بودن، فناوری آن به راحتی قابل مشاهده است. این موتور کمک می‌کند تا جاروبرقی به راحتی و هوشمندانه به تعقیب کاربر بپردازد.

فناوری کمپرسور ال‌جی

فناوری کمپرسور که در جاروبرقی‌های بدون پاکت ال‌جی تعبیه شده است ذرات جمع‌آوری‌شده را وارد مخزن مخصوص کرده و به تکه‌های متراکم تبدیل می‌کند و در نتیجه سه برابر بیشتر گرد و غبار را جمع‌آوری می‌کند.

جاروبرقی های بدون پاکت کمپرسور ال‌جی موفق به کسب گواهینامه کیفیت SLG آلمان و گواهینامه ضد حساسیت BAF انگلستان گردیده‌اند.

 

سیستم فشرده‌سازی گرد و غبار

این ویژگی تنها مختص به جاروبرقی‌های کمپرسور مدام از یک سو به سوی دیگر می‌چرخد و سبب متراکم شدن ذرات گرد و غبار می‌گردد. گرد و غبار در این جاروبرقی‌ها سه برابر بیشتر از جاروبرقی‌های بدون کیسه مشابه فشرده و باعث کاهش تعداد دفعات تخلیه مخزن می‌شود.

فیلتر HEPA13+کربن اکتیو

هوایی که از جاروبرقی کمپرسور ال‌جی خارج می شود 99.95 درصد خالص و پاکیزه است. فیلتر هپا ذرات بسیار ریز (تا 3/0 میکرون) را فیلتر می‌کند. لایه‌بندی فیلتر هپا ساختار محکم و به‌هم‌فشرده‌ای دارد که به جذب بهتر ذرات گرد و غبار و عوامل حساسیت‌زا کمک می‌کند. همچنین، وجود فیلتر کربن فعال، باعث از بین رفتن بوی نامطبوع محیط می‌شود و هوای خانه شما را پاک و تمیز نگه می‌دارد.

گواهینامه کیفیت SLG از آلمان

اس.ال.جی نام شرکت آلمانی است که محصولات الکترونیکی و خانگی را مورد بررسی قرار می‌دهد. دریافت گواهینامه 5 ستاره اس.ال.جی توسط شرکت ال‌جی برای جاروبرقی کمپرسور به معنای داشتن بالاترین کیفیت است.

تاییدیه بنیاد آلرژی بریتانیا

شرکت‌ها و سازندگان می‌توانند محصولات خود را جهت بررسی قابلیت عوامل حساسیت‌زا در بنیاد حساسیت بریتانیا ثبت کنند. این محصولات در صورتی تأییدیه دریافت می‌کنند که آزمایش‌های بسیار دقیق و حساسی را بگذرانند. جاروبرقی‌های ال‌جی توانسته‌اند این آزمایش‌ها را با موفقیت پشت سر بگذارد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید