۰۱ آبان ۱۳۹۳

این فناوری‌ها تلفن‌های هوشمند و تلویزیون‌ها را متحول می‌کنند

دورۀ حاضر دوره بسیار خوبی برای شیفتگان فناوری است. از تلویزیون، تا تلفن، یخچال یا ماشین شما، همه تحت تحولات فناوری قرار گرفته‌اند.

اما فاز شگفت‌انگیز تغییر در فناوری بر بسیاری از محصولات مخصوصاً تلویزیون‌ها و تلفن‌های هوشمند تأثیر می‌گذارد. ده سال پیش، تلفن‌های هوشمند و تلویزیون‌ها از هم مستقل بودند اما اکنون دوقلوهایی هستند در اندازه‌های متفاوت.

تلویزیون چه چیزی به تلفن همراه داد؟

اول: وضوح

پیکسل‌های دوست‌داشتنی! پیکسل‌ها برای هر چیزی استفاده می‌شوند؛ از عکاسی دیجیتال تا فیلم‌های پرفروش و جدیدترین بازی‌ها. بدون پیکسل‌ها، همه اینها از بین می‌روند. همه ما دوست داریم پیکسل‌های بیشتری داشته باشیم و این همان جایی است که شکار برای بهترین صفحه‌نمایش تلفن همراه تلویزیون‌ها را سودمند می‌کند.

پیکسل در اینچ یک معیار سنجش مهم در گوشی‌های هوشمند امروز است زیرا هر چه پیکسل بیشتری داشته باشید، تصویر روی گوشی صاف‌تر است. مثلاً، ال‌جی G2 حدود 424 پیکسل در اینچ دارد. این پیشرفت‌ها در فناوری تراکم پیکسل برای تلویزیون‌ها شانس آورده است. قطعاً شما تلویزیونی که کیفیت آن از کیفیت صفحه تلفن همراهتان پایین‌تر باشد تماشا نخواهید کرد. این قضیه می‌تواند گرایش به سمت تلویزیون‌های UHD را توجیه کند. آینده را ورق بزنید.

دوم: نمایشگرهای منحنی

نمایشگرهای منحنی برگ برنده هستند. یک صفحه‌نمایش منحنی، در هر اندازه‌ای، روان و ارگانیک با تصویری چشمگیر و غوطه‌ورکننده است که انگار درست از آینده به زندگی شما تابیده شده است. ال‌جی G Flex را در نظر بگیرید. این گوشی هوشمند نمایشگر منحنی 6 اینچ دارد که شکل طبیعی ایجاد می‌کند. نمایشگر آن منعطف نیز هست. وقتی گوشی روی میز است آن را فشار دهید تا ببینید صاف می‌شود و وقتی رهایش می‌کنید دوباره به شکل اولش برمی‌گردد.

تلویزیون‌های منحنی نیز برگ برنده محسوب می‌شوند. این بار، تلویزیون خارق‌العاده 55 اینچ OLED منحنی EA980W را در نظر بگیرید. نمایشگر بزرگ در لبه‌ها به زیبایی منحنی می‌شود و شیوه مشاهده شما را بیشتر با واقعیت پیوند می‌دهد و شما را تا دل صحنه می‌برد. پشتیبانی از محتوای سه‌بعدی، فروشگاه مجازی برنامه‌های کاربردی و دیگر ابتکارات ال‌جی مانند کنترل از راه دور Magic Remote این تلویزیون و هر چه در آن است را به زندگی واقعی گره می‌زند.

اگر می‌خواهید بدانید تلفن همراه چه چیزهایی به تلویزیون هدیه کرده است، مطالب بعدی ما را دنبال کنید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید