۱۵ آبان ۱۳۹۳

چگونه موسیقی را در همه جای خانه به جریان بیاندازیم

 

همه ما صدای فراگیر را دوست داریم. اگر مجبور نباشیم کابل‌ها را از معرض دید پنهان کنیم که دیگر چه بهتر! با ال‌جی MUSICflow به آرزوی خود می‌رسید و همه چیز را با هم خواهید داشت.

هیچ چیز مثل این نیست که صدا را به صورت واقعی و فراگیر در همه اطراف خود حس کنیم؛ آن هم زمانی که یک فیلم جدید و اکشن را می‌بینیم.

مشکل درهم‌ریختگی است: هر چه اتاق شما بزرگتر باشد سیم‌کشی بیشتری نیاز دارید و مخفی کردن همه سیم‌کشی‌ها و کابل‌ها خالی از دردسر نیست.

راهکار ال‌جی بسیار هوشمندانه است: سیستم صوتی های-فای هوشمند MUSICflow چندین بلندگوی مختلف دارد؛ از بلندگوی ماهواره‌ای تا ساندبار و ساب‌ووفر. با این تشکیلات شما می‌توانید یک سیستم عالی سینمای خانگی ایجاد کنید. از کوچکترین بلندگوی MUSICflow H3 تا H7 با 70 وات و ساب‌ووفر/ساندبار HS6، همه با هم سینمای خانگی واقعی را به منزل شما می‌آورند.

البته شما می‌توانید کمی با موسیقی خود منعطف‌تر باشید. یک آهنگ را در تمام بلندگوها پخش کنید یا قطعات مختلفی را در اتاق‌های مختلف به جریان بیاندازید. شما می‌توانید بلندگوها را به سیستم بی‌سیم چندکاناله گروه‌بندی کنید و موسیقی را از سرویس‌هایی مانند Spotify، Napster و TuneIn یا مستقیماً از گوشی‌های موبایل خود پخش کنید.

ساندبار و ساب‌ووفر HS6

160 وات صدا از ساندبار چهارکاناله و 160 وات دیگر از ساب‌ووفر بی‌سیم صدای تلویزیون شما را متحول خواهد کرد. این بلندگوی خطی شگفت‌انگیز با دیگر سخت‌افزارهای MUSICflow ال‌جی همگام می‌شود و زمانی که وظایف سینمایی شما را انجام نمی‌دهد می‌تواند نسل جدیدی از یک سیستم های-فای را تشکیل دهد. مانند دیگر بلندگوهای MUSICflow، این بلندگو نیز با فایل‌های باکیفیت FLAC برای ایجاد صدایی با کیفیت برتر سازگاری دارد.

بلندگوی بی‌سیم H3

H3 با عرض 12.5 سانتی‌متر کوچک‌ترین دستگاه MUSICflow ال‌جی است اما به این معنی نیست که اتاق شما را نمی‌لرزاند و بهترین دستگاه نیست. این بلندگوی 30 وات در قابی ظریف قدرت زیادی را در خود نهفته دارد و با صدای HD نیز سازگار است. می‌توانید H3 را به یک سیستم چنداتاقه تبدیل کنید یا خودش را به تنهایی پخش کنید. یکی دیگر از امکانات این بلندگو سازگاری با NFC و بلوتوث است که از این دستگاه یک خانه قدرتمند از صدا می‌سازد.

با دیگر اعضای خانواده آشنا شوید

لازم نیست برای هر اتاق یک سیستم استریو بخرید تا اتاق خود را با موسیقی پر کنید. سیستم صوتی هوشمند های-فای MUSIC flow ال‌جی به شما امکان می‌دهد که این کار را خیلی شیک و تمیز انجام دهید. می‌توانید در همه آنها به یک آهنگ گوش کنید یا در هر کدام آهنگ مختلفی را بشنوید. دسترسی به Napster و Spotify نیز به راحتی امکان‌پذیر است. موسیقی همه جا در جریان است.

H7: قدرتی با کیفیت بالا

این بلندگوی 70 وات برای اتاق‌های بزرگ‌تر یا همگام شدن با سیستم سینمای خانگی ال‌جی در زمان اتصال به ساندبار عالی است. H7 از صدای HD، بلوتوث و انواعی از سرویس‌ها پشتیبانی می‌کند و از طریق برنامه کاربردی MUSIC flow Player قابل کنترل است.

H5: اندازه‌ای کوچک، صدایی بلند

H5 یک بلندگوی 50 وات است که برای آشپزخانه و اتاق خواب ایده‌آل است. از خود آن می‌توانید به تنهایی برای پر کردن اتاق از صدا استفاده کنید یا دو تا از آنها را به هم متصل کنید تا صدایی استریو داشته باشید. این بلندگو از فایل‌های باکیفیت FLAC و WAV پشتیبانی می‌کند و به شما امکان دسترسی به دنیایی از موسیقی را می‌دهد.

R1: سیستم خود را گسترش دهید

R1 Bridge به روتر اینترنت و در نهایت به همه بلندگوهای هوشمند های-فای متصل می‌شود. این پل ارتباطی بسیار جمع و جور است. بنابراین، اتاق شما را در هم‌ریخته نمی‌کند و برای اتصال یکپارچه از وای-فای برخوردار است. این دستگاه می‌تواند شبکه پایداری ایجاد کند تا موسیقی را همیشه در جریان نگه دارد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید