۲۵ آبان ۱۳۹۳

7 دلیل برای خرید تلویزیون 4K Ultra HD ال‌جی

 

4K Ultra HD یک لذت نادر در فناوری است: چیزی متعلق به آینده که شما می‌توان هم اکنون آن را داشته باشید. تلویزیون‌ها که هستند، محتوا نیز هست و بیشتر هم می‌شود. پس چرا باید در خرید یک تلویزیون 4K Ultra HD ال‌جی تعلل کنید؟ آن هم وقتی که می‌توانید اتاق نشیمن خود را به جلوه باشکوهی از فناوری مزین کنید. در اینجا 7 دلیل برای خرید عنوان می‌کنیم که دیگر شک به دلتان راه ندهید.

1-      ظاهر باشکوه و زیبا

همین الان یک تلویزیون UHD بخرید و این تکه باشکوه و زیبایی فناوری را در اتاق نشیمن خود جای دهید. طراحی ال‌جی باریک و جذاب است و چه در حالت خاموش و چه در حالت روشن شما را به خود خیره می‌کنند.

2-      باطن باورنکردنی و شگفت‌انگیز

کلید را فشار دهید تا فوراً تلویزیون 4K Ultra HD ال‌جی را به کار بیاندازید. فقط تراکم انبوه پیکسل نیست! این تلویزیون از همه جوانب شما را به شگفت وامی‌دارد. نسبت کنتراست باورنکردنی فیلم‌های مورد علاقه شما را جلوه دیگری می‌دهد و رنگ‌های خیره‌کننده و جذاب حرکات را بی‌عیب‌ونقص بازتولید می‌کنند.

3-      محتوای Ultra HD بسیار

تلویزیون‌های Ultra HD ال‌جی با سرویس‌هایی نظیر نت‌فلیکس عرضه می‌شوند که محتوای Ultra HD را ارائه می‌دهد و شما می‌توانید سریال‌ها و فیلم‌های سینمایی جذاب را با کیفیت Ultra HD تماشا کنید.

4-      چیزهای بیشتری هم در راه است…

در آینده، همه نمایش‌های اصلی نت‌فلیکس با Ultra HD تصویربرداری می‌شود. پس، چیزهای زیادی در راهند. شبکه بی.بی.سی بازی‌های مشترک‌المنافع امسال را به 4K تصویربرداری کرد.

5-      Ultra HD همه چیز را بهتر می‌کند

البته، تیم فوتبال شما را بهتر نمی‌کند اما باعث می‌شود که تیم محبوب شما بهتر به نظر برسد؛ حتی اگر پخش‌کننده‌های ورزشی هنوز به Ultra HD تصویربرداری نکنند.

تلویزیون‌های 4K Ultra HD ال‌جی کیفیت محتوایی غیر HD را، چه با وضوح 1080p، 720p یا حتی کیفیت استاندارد، ارتقا می‌دهد. البته شما با محتوایی که نزدیک به وضوح اصلی باشد نتایج بهتری حاصل می‌کنید. به این معنی که همه چیز، از اخبار شبانگاهی تا فیلم‌های دی‌وی‌دی، را می‌توانید با کیفیت اصلی ببینید.

6-      فقط بگویید کدام سایز!؟

Ultra HD در تلویزیون‌های صفحه‌بزرگ عالی‌تر دیده می‌شود؛ به همین دلیل است که ال‌جی تلویزیون پرچمدار خود را در ابعاد 84 اینچ ساخته است. البته همه اتاق نشیمنی که با یک تلویزیون 84 اینچ متناسب باشد ندارند؛ همین طور شاید بودجه کافی برای خرید چنین تلویزیون عظیم‌الجثه‌ای نداشته باشند. از همین رو، ال‌جی تلویزیون‌های Ultra HD را در ابعاد 79، 65، 55، 49 و 42 اینچ در دسترس قرار داد تا با هر فضای اتاقی و بودجه‌ای جور در بیاید.

7-       این فقط آغاز راه است

همه تلویزیون‌های Ultra HD ال‌جی هوشمند هستند. هوشمند به معنایی که لبه‌های باریک و طراحی چشم‌نواز اتاق نشیمن شما را شیک و زیبا می‌کند؛ و هوشمند به این معنی که به ابزارهای الکترونیکی مجهز است که شما را به اینترنت متصل می‌کند. دنیایی از برنامه‌های کاربردی مانند سرویس‌های پخش نت‌فلیکس، اسکای و بی.بی.سی در پیش روی شماست. به عبارت دیگر، شما چیزی برای تماشا از دست نخواهید داد و کمبود برنامه را حس نخواهید کرد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید