۱۵ آذر ۱۳۹۳

تلویزیون ال‌جی بخرید، بهترین‌ها را ببرید

اگر در فکر خرید تلویزیون هستید، برند ال‌جی را از نظر دور نکنید. با خرید تلویزیون‌های جدید ال‌جی، نه تنها از کیفیت بی‌بدیل و فوق‌العاده حیرت‌انگیز تصویر لذت می‌برید بلکه می‌توانید از امکانات ویژه دیگری نیز بهره‌مند شوید؛ امکاناتی نظیر اشتراک نت‌فلیکس، کیفیت Ultra HD 4K و سیستم‌های هوشمند سینمای خانگی. خلاصه بهترین‌ها در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

نت‌فلیکس

نت‌فلیکس یک سرویس پیشگام جهانی در زمینه اشتراک اینترنتی پخش ویدئو است. شما می‌توانید با برخورداری از اشتراک نت‌فلیکس از فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی لذت ببرید. هر چه می‌‌خواهید تماشا کنید، هر وقت که از بازی کردن خسته شدید، به تماشای برنامه‌های خود ادامه دهید؛ بدون آگهی بازرگانی!

Ultra HD 4K

هر چه پیکسل‌ها بیشتر باشند، تصاویر تیزتر است. پس، کافیست تلویزیونی را تصور کنید که دو برابر پیکسل‌های بیشتری دارد؛ یعنی 3840 پیکسل، که تقریباً معادل 4 هزار است یعنی 4K. خطوط اسکن عمودی نیز به همان ترتیب دوبرابر می‌شوند و از 1080  پیکسل به 2160 پیکسل می‌رسند. وضوح 4K به شیوه مؤثری 4 برابر نسبت به Full HD وضوح بیشتر و جزییات دقیق‌تری در تصویر ایجاد می‌کند. نت‌فلیکس به تازگی پخش منتخبی از برنامه‌های 4K را به عنوان بخشی از آغاز حمایت خود از تلویزیون‌های Ultra HD 4K شروع کرده است.

سرگرمی هوشمند ال‌جی

آیا می‌دانید که ال‌جی مجموعه‌ای از محصولات سینمای خانگی هوشمند را با پشتیبانی از فناوری تلویزیون هوشمند ارائه می‌دهد؟ پخش‌کننده‌های هوشمند دیسک بلو-ری و ساندبارهای هوشمند به شما امکان می‌دهد برنامه‌های کاربردی پیشرفته، دسترسی به اینترنت (در مدل‌های منتخب) و کنترل جادویی Magic Remote ال‌جی را به تلویزیون کنونی خود هدیه دهید. اینها آماده انتقال تلویزیون معمولی شما به یک تلویزیون هوشمند، پیشرفته، متصل و بی‌حد و مرز هستند.

تلویزیون هوشمند ال‌جی

زمان کمتری را به پیمایش بگذرانید و بیشتر از محتوای پیشرفته‌ای لذت ببرید که خانواده شما می‌خواهند. شما می‌توانید از طریق تلویزیون و با کمک رابط کاربری ساده و ملموس به همه این محتوا دسترسی پیدا کنید، از نت‌فلیکس و دیگر تأمین‌کنندگان و یا فروشگاه مجازی ال‌جی استفاده کنید یا حتی می‌توانید به شبکه خانگی خود  یا دستگاه‌های موبایل سازگار متصل شوید.

محصولات برجسته ال‌جی

در حال حاضر، بهترین‌های ال‌جی در رسته سرگرمی خانگی تلویزیون‌های هوشمند و سینماهای خانگی هوشمند هستند. پس، اگر به دنبال پخش‌کننده بلو-ری، ساند بار یا ساندپلیت ال‌جی یا تلویزیون هوشمند مثل Ultra HD 4K می‌گردید، شانس با شماست. بخرید و لذت ببرید!

توجه: این سرویس در تمامی کشورها عرضه نمی‌شود!

 

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید