۱۷ دی ۱۳۹۳

ال‌جی G Flex 2 یعنی پیوند فناوری مبتکرانه با طراحی شیک

بالاخره، پس از ماه‌ها شایعات پیرامون دومین مدل از گوشی هوشمند منحنی ال‌جی با نام G Flex 2، سرانجام انتظارها به سر رسید و این اعجوبه با طراحی جسورانه‌ و قدرتمندش در CES 2015 معرفی شد.

ال‌جی G Flex 2 به نمایشگر 5.5 اینچ P-OLED، پردازنده هشت هسته‌ای 64 بیت، دوربین 13 مگاپیکسل با فوکوس لیزری، باتری 3 هزار میلی‌آمپر و بدنه‌ای با قاب خودترمیم مجهز است. پوشش خودترمیم باعث می‌شود گوشی بتواند خود را بعد از خط‌وخش‌های کوچک بازیابی و ظاهر اصلی و تر و تمیزش را حفظ کند. با هم نگاهی اجمالی به امکانات این گوشی منحصربه‌فرد می‌اندازیم:

بیایید این یکی را منحنی کنیم

ظاهری جسورانه، فوق‌العاده مقاوم و بسیار توانمند. هر طور که به این گوشی نگاه می‌کنید، باز هم G Flex 2 پا را از عرف فراتر نهاده است.

زیبایی در کف دستان شما

آمیزش زیبای سبک، زیبایی، حالت و طراحی G Flex 2 جدید کاملاً با شما همخوانی و مطابقت دارد. این را تلفن همراهی بنامید که با همه چیز جور در می‌آید.

امکانات پیشرفته

بدون وجود کلیدهای کنار گوشی که در طراحی اختلال به وجود می‌آورد، شکل منحنی G Flex 2 به گونه‌ای است که هم نگه داشتن آن در دست آسان است و هم عملکرد ساده و ملموسی دارد.

تصاویر تیز در هر شرایط نور

دوربین G Flex 2 جدید ثبت تصاویر زنده و واضح را حتی در شرایط کم‌نور به راحتی امکان‌پذیر می‌کند. فوکوس خودکار لیزری برای صحنه‌هایی که حرکات سریع دارند بی‌نظیر است.

ویژگی‌های مهمش را ببینید

برای بهره بردن از نمایشگر P-OLED در G Flex 2 هیچ راهی بهتر از ثبت تصاویری که با دوربین 13 مگاپیکسل آن می‌گیرید نیست.

چندین اولویت

برای لحظاتی که همه چیز به یک باره رخ می‌دهد، پردازنده‌ G Flex 2 که با سرعت نور حرکت می‌کند و باتری را به سرعت شارژ می‌کند چندوظیفگی را به راحتی انجام می‌دهد.

شارژ کنید

باتری منعطف 3 هزار میلی‌آمپر با قابلیت شارژ سریع در G Flex 2 می‌تواند طی 40 دقیقه گوشی شما را 50 درصد شارژ کند.

۲ نظر

حجت ۱۷ دی ۱۳۹۳ پاسخ

مشخص هست حدودا کی وارد بازار ایران میشه ؟

ایمان ۱۹ دی ۱۳۹۳ پاسخ

pas key miad iran brim bekharim

نظر دهید