۲۴ دی ۱۳۹۳

ال‌جی KizOn؛ یک ابزار مفید و باورنکردنی پوشیدنی برای ردیابی کودکان

از آن پدر و مادرهای همیشه نگرانی هستید که دوست دارید هر لحظه و هر جا بدانید که فرزندتان، دور از شما، چه می‌کند و کجاست؟ خب، KizOn ال‌جی برای همین منظور طراحی شده است؛ یک مچ‌بند ساده که کودکان به دور مچشان می‌بندند؛ کودکانی که هنوز برایشان خیلی زود است گوشی هوشمند داشته باشند اما بالاخره به مهد کودک یا دبستان می‌روند و از پدر و مادرشان دور هستند.

طراحی ال‌جی KizOn همانی است که بچه‌ها می‌پسندند. این یک محصول ساده است که تنها یک کلید دارد. یک برنامه کاربردی وجود دارد که در دو گوشی اندروید اجرا می‌شود. با فشار کلید جست‌وجو می‌توانید متوجه شوید که KizOn در حال حاضر کجاست. این کار با ارسال پیام به دستگاه در زمان حضور سیم‌کارت در آن انجام می‌شود. در این مچ‌بند ترکیبی از GPS و وای-فای وجود دارد که هر جای دنیا کار می‌کند و پیام متنی را متعاقباً مخابره می‌کند که به معنی نقشه موقعیت مورد نظر است.

شما می‌توانید از طریق این برنامه کاربردی کودکان خود را ردیابی کنید.

وجود سیم‌کارت به این معنی است که کودک می‌تواند با فشار دادن  دکمه و نگه داشتن آن به مدت یک ثانیه با والدین خود تماس یگیرد. این دکمه به طور مستقیم با شماره پدر یا مادر تماس می‌گیرد و اگر کسی تماس را جواب داد، صدا از طریق بلندگوی جلو به بیرون منتشر می‌شود. نور اطراف لبه کلید رنگ‌هایش تغییر می‌کند تا کودک متوجه شود که کسی در حال برقراری تماس است.

اگر با KizOn کودک خود تماس گرفتید و او به مدت 10 ثانیه تماس را جواب نداد، به صورت خودکار تماس برقرار می‌شود تا متوجه شوید و بشنوید که چه اتفاقی در حال رخ دادن است.

همه رخدادها از طریق یک برنامه کاربردی انجام می‌شود. صفحه تنظیمات به شما امکان اعمال تغییراتی مانند صدایی که از بلندگوی KizOn خارج می‌شود را می‌دهد یا اینکه آیا به صورت خودکار تماس‌های فرزند خود را رد کنید یا نه. این برنامه به شما می‌گوید که چه زمانی KizOn نیاز به شارژ دوباره دارد. به گفته ال‌جی، این محصول هر 36 ساعت یک بار باید شارژ شود.

ال‌جی KizOn هم اکنون در کره است و به زودی وارد بازار اروپا می‌شود اما هنوز قیمت آن معلوم نیست. شما می‌توانید برای این مچ‌بند کودکانه شخصیت‌های کارتونی مناسب با علاقه فرزند خود بگیرید تا جلوه جذاب‌تری به آن بدهید.

۱ نظر

پیمان ۲۵ دی ۱۳۹۳ پاسخ

با سلام این محصول کی وارد بازار ایران می شود؟

نظر دهید