۲۷ دی ۱۳۹۳

سبک‌ترین اولترا پی.سی 14 اینچ دنیا و یک پی‌.سی همه‌کاره با دوام فوق‌العاده بالا از ال‌جی

آغاز عرضه کامپیوترهای سبک، یکپارچه و زیبای ال‌جی از کره

 

ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) عرضه سبک‌ترین اولترا پی.سی 14 اینچ دنیا (مدل 14Z950) و اولین پی.سی همه‌کاره منحنی دنیا با نسبت تصویر 21:9 (مدل 29V950) در بازارهای اصلی شامل کره جنوبی و کشورهای امریکای جنوبی را اعلام کرد. این دو لپ‌تاپ اولترا پی.سی بسیار سبک‌وزن و فوق‌العاده باریک هستند. کامپیوترهای همه‌کاره و یکپارچه ال‌جی برای مشتریانی طراحی شده است که می‌خواهند کارهای خود را انجام دهند و ظاهر خوبی هم داشته باشند.

سبک‌ترین اولترا پی.سی 14 اینچ در دنیا

اولترا پی.سی 14 اینچ ال‌جی می‌تواند به راحتی هر جایی برده شود زیرا وزن بسیار کم و طراحی جمع‌وجوری دارد. حتی با وجود پنل نمایشگر 14 اینچ Full HD IP، این اولترا پی.سی از وزن اندک 980 گرم برخوردار است (وزنی در حدود وزن سه عدد سیب). در حال حاضر، این اولترا پی.سی سبک‌ترین لپ‌تاپ 14 اینچ در بازار است که از ظاهر فلزی مرغوب و گرافیک نوری روی قاب بیرونی برخوردار است. این محصول در ضخیم‌ترین قسمت‌ها تنها 13.4 میلی‌متر ضخامت دارد. عمر باتری بادوام اولترا پی.سی ال‌جی 10 ساعت و نیم است و همراهی ایده‌آل برای کاربرانی به شمار می‌رود که مدام در حال رفت‌وآمد هستند. اولترا پی.سی 14Z950 ال‌جی از پردازنده هسته نسل پنجم اینتل برخوردار است و تراشه های-فای وُلف‌سان صدایی باکیفیت و با وضوحی شگفت‌انگیز ارائه می‌دهد.

اولترا پی.سی 13.3 اینچ ال‌جی (مدل 13Z940) نیز در همان مقیاس وزنی 980 گرم است. هر دو اولترا پی.سی در چندین رنگ و متناسب با سبک زندگی و محیط پیرامون عرضه می‌شوند. هر رنگ تأکیدی بر طراحی جمع و جور و زیبای این کامپیوترها برای ظاهری شیک و باکلاس دارد. هر دو مدل از حالت Reader Mode برخوردار هستند که حسی شبیه کتاب واقعی یا روزنامه در نمایشگر لپ‌تاپ ایجاد می‌کند. ترکیب حالت Reader Mode و نمایشگر Full HD IPS خستگی چشم را به میزان قابل توجهی می‌کاهد و تجربه کار بهینه را فراهم می‌کند که طبیعی‌تر و راحت‌تر است.

اولین کامپیوتر یکپارچه و همه‌کاره منحنی دنیا با نسبت تصویر 21:9 و دوام بی‌نظیر

کامپیوتر AIO جدید ال‌جی (All in One) با مدل 29V950 اولین کامپیوتر همه‌کاره و یکپارچه منحنی در دنیاست. صفحه‌نمایش منحنی UltraWide با نسبت تصویر 21:9 هم ظاهر خیره‌کننده‌ای دارد و هم مکملی برای طراحی ساده و کمینه‌گرای آن است. با اینکه بسته کلی از صفحه‌نمایش 29 اینچ برخوردار است اما این کامپیوتر همه‌کاره آن قدر جمع‌وجور است که به خوبی حتی در فضاهای کوچک جای می‌گیرد. این مدل از پردازنده هسته نسل پنجم اینتل بهره می‌برد که قدرت کافی برای تضمین عملکرد روان را اطمینان می‌بخشد.

کامپیوتر AIO ال‌جی می‌تواند از طریق HOMEDRIVETMدر خارج از منزل نیز قابل دسترس باشد. اکنون، هر چیزی که در کامپیوتر ذخیره شده است می‌تواند در دستگاه‌های همراه از هر جایی در دسترس باشد. فایل‌ها را می‌توان از طریق گوشی هوشمند یا تبلت به HOMEDRIVETMانتقال داد. افزون بر این، این کامپیوتر به عنوان یک تلویزیون عمل می‌کند و می‌تواند بین حالت‌های مختلف، بدون نیاز به راه‌اندازی مجدد، تغییر موقعیت داده شود. بنابراین، چه در حال کار باشید یا در حال بازی، این کامپیوتر AIO همه‌کاره تمام نیازهای چندرسانه‌ای هر فردی را برآورده می‌کند.

این-کیو لی، نایب رئیس و مدیر بخش تلویزیون و مانیتور در شرکت سرگرمی‌ خانگی ال‌جی الکترونیکس، گفت: «ال‌جی با محرک همیشگی خود در نوآوری توانست مهارت خود را در فناوری فوق سبک‌وزن بگنجاند تا به عنوان اولین برند در بازار رکورد لپ‌تاپ‌های 14 اینچ یک کیلوگرمی را بشکند. این یک فرصت عالی برای ماست تا مجموعه جدید خود را معرفی کنیم و نشان دهیم که چقدر ال‌جی قابلیت حمل و نقل و استفاده آسان را در اولویت قرار داده و این همین باعث شده است که ما یک پیشگام جهانی در این صنعت شویم.»

۱ نظر

حسین ۲۷ دی ۱۳۹۳ پاسخ

نام خدا
با سلام :
چه فایده زیرا در ایران عرضه نمیشود.
موفق باشید .

نظر دهید