۲۲ دی ۱۳۹۳

نظر مجله Stuff در مورد ال‌جی G Watch R

 

نمایشگر بی‌نظیر این ساعت هوشمند اولین چیزی که هر کسی با دیدن آن شگفت‌زده می‌شود. و این دقیقاً همان جایی است که ال‌جی G Watch R می‌درخشد. صفحه‌نمایش OLED پلاستیکی (P-OLED) کاملاً مدور است و به دلیل خاصیت OLED این ساعت مچی هوشمند سیاهی عمیق و واقعی را به نمایش می‌گذارد.

صفحه‌نمایش G Watch R یکی از بهترین نمایشگرهایی است که تا کنون هر کسی دیده است. اندازه کوچک و لبه‌های بزرگتر با تجربه کاربری واضح، خوانا و دایره‌وار این ساعت هوشمند را به بهترین مدل وجود در بازار مبدل می‌کند.

سبک نیز از اولویت‌هایی است که باید در نظر گرفته شود. ال‌جی منتخبی از صفحه‌های ساعت را برای G Watch R ارائه کرده است که شما می‌توانید با توجه به سلیقه خود مدل‌های مدرن و امروزی یا کلاسیک را انتخاب کنید.

یکی از صفحه‌ها زمان دو منطقه را نشان می‌دهد که البته این بیشتر به درد افراد تجارت‌پیشه می‌خورد که با کشورهای دیگر در حال تبادل اطلاعات هستند. دیگری برای کوهنوردان است که از ارتفاع‌سنج و نمایش پیشرفته کنونی بهره‌مند است.

یکی دیگر که با محوریت تناسب اندام است گام‌های شما را در یک نگاه نشان می‌دهد و به شما امکان می‌دهد تا ببینید چقدر دیگر مانده تا به رکورد 10 هزار قدمی خود برسید.

عقربه‌های دقیقه و ساعت‌شمار بر روی لبه بیرونی در زمان خواندن ساعت دقیق‌تر با چهره‌ها یا صفحه‌هایی مینیمالیست خودنمایی می‌کند.

همه فناوری‌های پوشیدنی باید عمر باتری سودمندی داشته باشند. بیشتر آنها به شارژ روزانه نیاز دارند. اما ال‌جی G Watch R تاب و تحمل بیشتری دارد. با استفاده معمول از این دستگاه می‌توانید دو روز با آن کار کنید. پس قطعاً با یک روز کار مشکلی متوجه شما نخواهد بود. این قابلیت در میان دیگر دستگاه‌های پوشیدنی اندروید بسیار چشمگیر است.

نیروی پردازش این دستگاه پوشیدنی شما را لنگ نخواهد گذاشت. پلت‌فرم Android Wear بسیار روان کار می‌کند و اعلان‌ها فوراً به مچ دست شما مخابره می‌شوند و بدون هیچ زحمتی قابل دسترسی هستند.

در نتیجه، پیروزی با این محصول است… برای آنهایی که می‌خواهند بهترین ساعت‌ هوشمند با بهترین عملکرد را خریداری کنند ال‌جی G Watch R یک قهرمان است.

۱ نظر

farid ۲۴ دی ۱۳۹۳ پاسخ

سلام برشما اگه بتونید فروشگاهی راه اندازی کنید عالی عالی میشه

نظر دهید