۲۲ دی ۱۳۹۳

فناوری آینده ال‌جی در CES 2015: مجموعه تلویزیون‌های جدید و نسخه جدید پلت‌فرم webOS

هفته گذشته، از 6 تا 9 ژانویه، نمایشگاه بین‌المللی CES به عنوان بزرگترین نمایشگاه تجاری لوازم الکترونیکی مصرفی برگزار شد و گرایشات و محصولات بسیار جدید در سال 2015 را به نمایش گذاشت.  ال‌جی هم در این نمایشگاه محصولات سرگرمی خانگی خود را که در سال 2014 تولید کرده بود گسترش داد و محصولات جدیدی را با تلویزیون‌های OLED و پلت‌فرم webOS نمایش داد تا برای مشتریان تجربه غوطه‌ورکننده‌تر و ملموس‌تری از سرگرمی خانگی را به ارمغان آورد.

بیایید با هم نگاهی گذرا به این محصولات ال‌جی بیاندازیم:

تنوع بیشتر تلویزیون‌های ال‌جی

ال‌جی الکترونیکس در نمایشگاه CES 2015 از 7 مدل تلویزیون 4K OLED خود پرده‌برداری کرد که نیاز همه نوع بیننده‌ای را برآورده می‌کند؛ مدل‌های صفحه‌تخت، منحنی و منعطف در ابعاد 55، 65 و 77 اینچ. تلویزیون‌های 4K OLED ال‌جی با 4 برابر وضوح بیشتر از Full HD 1080p و پنل 4K IPS و همین طور نمایشگر WRGB OLED پیشرفته‌ترین فناوری‌ها را در یک تلویزیون ادغام می‌کند.

ال‌جی الکترونیکس از تلویزیون‌های 4K Ultra HD خود با فناوری wide color LED و نقطه کوانتومی نیز پرده‌برداری کرد که اشباع رنگ بی‌رقیب و پالت رنگ وسیع‌تری نسبت به تلویزیون‌های LCD متداول ارائه می‌دهند.

webOS؛ ساده‌تر از همیشه

ال‌جی الکترونیکس نسخه به‌روزشده از سیستم عامل تلویزیون هوشمند خود به نام webOS 2.0 را نیز در CES 2015 معرفی کرد. این پلت‌فرم سه ویژگی فراگیر اتصال ساده، تغییر ساده و کشف ساده دارد. امکانات جدید در webOS 2.0 برای تجربه کاربری راحت‌تر و عالی‌تر My Channels و Quick Settings هستند. قابلیت My Channels انعطاف و سفارشی کردن بیشتری برای انتخاب کانال‌های زنده تلویزیون یا برنامه‌های کاربردی تلویزیون می‌دهد. قابلیت Quick Settings هم امکان تنظیم سریع تلویزیون بدون ایجاد تداخل در محتوایی که در حال تماشای آن هستید را به شما می‌دهد. با کاهش 60 درصدی زمان آغاز به کار، دسترسی به محتوا سریع‌تر و روان‌تر از قبل شده است. بهتر از همه اینکه ال‌جی الکترونیکس در حال مشارکت نزدیک با تأمین‌کنندگان بزرگ محتوا نظیر آمازون و نت‌فلیکس است تا انواع متنوعی از گزینه‌های مشاهده را در اختیار شما قرار دهد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید