۲۱ دی ۱۳۹۳

4K، سرعت بالا و قابلیت‌های بیشتر با webOS 2.0 در CES 2015

 

رابط کاربری به‌روزشده webOS 2.0 ال‌جی برای تلویزیون هوشمند سریع‌تر، ساده‌تر و قدرتمندتر از همیشه است. شما هرگز لم دادن روی کاناپه را ترک نخواهید کرد.

تاکنون به شما گفته‌ایم که رابط کاربری webOS ال‌جی برای تلویزیون هوشمند راهی بسیار ساده، سریع و ملموس برای کنترل تلویزیون شماست. چه بخواهید برنامه‌های تلویزیون را تماشا کنید و چه بخواهید خود را در محتوای درخواستی ماهانه غرق کنید.

و اکنون webOS 2.0 معرفی شده است و قرار است ساده‌تر و قدرتمندتر باشد.

زمان آغاز به کار تا 60 درصد کمتر شده است. بنابراین، وقتی تلویزیون خود را روشن می‌کنید می‌توانید به سرعت به کار خود ادامه دهید. تغییر بین برنامه‌های کاربردی نیز سرعت بیشتری پیدا کرده است و تجربه بسیار روان‌تری را تضمین می‌کند.

ساده، سریع و قدرتمند

پلت‌فرم webOS 2.0 قابلیت My Channels نیز اضافه بر نسخه قبلی دارد که به کاربران امکان می‌دهد کانال‌های دلخواه تلویزیون را در نوار لانچر بگذارند تا بتوان آسان به آنها دسترسی پیدا کرد. چرا؟ خب، اگر عادت دارید مدام کانال‌ها را بالا و پایین کنید دیگر می‌توانید چیزهایی که دوست دارید تماشا کنید را بالا و پایین کنید.

قابلیت جدید تنظیمات سریع یا Quick Settings به شما امکان می‌دهد تا تصویر تلویزیون را بدون پر کردن بیشتر صفحه از رابط کاربری تنظیم کنید. اگر بخواهید تنظیمات تصویر را انجام دهید این گزینه خیلی مهم است. این قابلیت جدید به شما امکان تشخیص فوری دستگاه‌های جانبی متصل را نیز می‌دهد.

به دلیل اینکه همه تلویزیون‌های OLED ال‌جی در سال 2015 با وضوح 4K هستند، سرویس‌های پخش در webOS نیز به‌روز شده است. نت‌فلیکس و آمازون محتوای 4K ULTRA HD را برای webOS 2.0 ارائه می‌دهند؛ مانند سریال‌های تلویزیونی و فیلم‌هایی مانند رمز داووینچی و مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید