۲۱ دی ۱۳۹۳

افتتاح سومین فروشگاه تخصصی موبایل ال‌جی (مدیاپردازش)

سومین فروشگاه تخصصی موبایل ال‌جی توسط شرکت مدیاپردازش و مدیران ارشد ال‌جی‌ افتتاح شد.

برندشاپ مدیا (3)، بعد از دو افتتاح فروشگاه برندشاپ مدیا (1) در پاساژ قائم تجریش و برندشاپ مدیا (2) خیابان جمهوری در تهران، سومین فروشگاه تخصصی شرکت مدیاپردارش، نمایندگی اصلی محصولات موبایلی ال‌جی در ایران است که به صورت انحصاری تلفن‌های همراه، تبلت‌ها و لوازم جانبی ال‌جی را به مشتریان عزیز غرب تهران ارائه می‌دهد.

برندشاپ مدیا (3) ال‌جی در فلکه اول صادقیه و بعد از پاساژ کیش واقع شده است.

شرکت مدیاپردازش فعالیت خود در بازار ICT ایران را با محوریت واردات معتبرترین برندهای جهانی لپ‌تاپ به بازار ایران و توزیع محصولات در سراسر کشور، از سال ۱۳۷۹ آغاز نموده است.

گفتنی است که نتایج فعالیت مدیاپردازش در این حوزه بسیار درخشان بوده است. به طوری که شرکت توانست ظرف مدت ۱۲ سال، سهم بازار بزرگی را در زمینه فروش لپ‌تاپ به دست آورده و به یکی از موفق ترین فعالان بازار ICT ایران تبدیل شود.

رویکرد فرآیندی، تفکر سیستمی و برنامه‌ریزی استراتژی‌محور در مدیا پردازش، نقش مهمی در ارتقاء سطح کیفی و کمی فروش موبایل ال‌جی در ایران داشت که قطعاً و بدون شک، بزرگترین دستاورد آن، ادامه فعالیت شرکت از سال 2014 به عنوان تنها نماینده رسمی توزیع و فروش موبایل ال‌جی در ایران بوده است.

هم اکنون، مدیا پردازش با تفکری نو و عملکردی نوین و با شناخت هوشمندانه فرصت‌های جدید، ‌رشد و توسعه پایدار را در سازمان نهادینه ساخته و آن را جزیی پیوسته از فرآیندهای عملیاتی خود نموده است.

مدیا پردازش همواره متعهد است که فراتر از عرف و سنت بازار موبایل ایران، با هم‌اندیشی و همدلی و بهره‌گیری از استراتژی‌های جدید، متعالی اندیشیده و متفاوت عمل نماید.

علاقه‌مندان به اطلاعات بیشتر و ارتباط با فروشگاه برندشاپ مدیا (3) ال‌جی واقع در فلکه اول صادقیه می‌توانند با شماره تلفن 44235199 تماس حاصل فرمایند.

۵ نظر

poop ۲۱ دی ۱۳۹۳ پاسخ

سلام
به جای اینکه هی تو تهران شعبه جدید افتتاح کنید بیاید یک شعبه هم تو شهر های بزرگ مثل مشهد و اصفهان بزنید.
خیلی اشتباه میکنید فقط تو یک شهر چند تا شعبه میزنید. همون یک شعبه توی مهمترین جای مربوطه تهران کافی بود.

بهنام ۲۳ آبان ۱۳۹۴ پاسخ

سلام متاسفانه در شهرکرد نمایندگیمدیاپردازش وجود ندارد برای رفع اشکال گوشی جی کار کنم

علیرضا ۱۹ مهر ۱۳۹۵ پاسخ

سلام.
چگونه میتوانم نمایندگی شرکت را برای شهر شیراز و شهرستان های اطراف آن بگیرم؟

ال جی ۱۹ مهر ۱۳۹۵ پاسخ

دوست عزیز،

لطفا با مرکز خدمات گلدیران تماس بگیرید.

هاشور ابرو ۲۱ مهر ۱۳۹۵ پاسخ

ممنون از اطلاعات مفیدتون

نظر دهید