۲۴ اسفند ۱۳۹۳

یک هفته زندگی با ال‌جی G Watch R

شاید برای خیلی از شما کار با یک فناوری هوشمند صرفاً به معنی کار با تلفن هوشمندتان باشد و تجربه‌ای از بستن یک ساعت هوشمند به مچتان را نداشته باشید؛ حتی تصوری هم از اینکه آیا این فناوری جدید زندگی شما را بهتر یا بدتر می‌کند هم نداشته باشید. ما تجربه یک هفته‌ای خود را با شما به اشتراک می‌گذاریم تا ببینید با ال‌جی G Watch R چگونه می‌توان زندگی کرد.

ظاهرش؟ زیباست!

یک ساعت گرد! بسیار از شما کاربران ممکن است از ساعت‌هایی که صفحه گرد یا دایره‌ای دارند خوشتان بیاید. شاید کار کردن با ساعت‌هایی که صفحه‌ مستطیل‌شکل دارند شما را به یاد ساعت‌های دیجیتال که در حکم ماشین حساب هم بودند بیاندازد ولی قطعاً این شکل مدور هم جدید است و هم زیبا. چه کسی دیگر به ماشین حساب روی مچ دستش نیاز دارد؟!

راه برگشت به خانه را نشانم بده

شاید وقتی با مچ دست خود حرف می‌زنید و از آن می‌خواهید راه برگشت به خانه را نشانتان دهد به یاد فیلم Star Trek بیفتید. اما این دیگر فیلم نیست! این ساعت هوشمند می‌لرزد، حرکت می‌کند و می‌چرخد؛ حتی گاهی اوقات نقشه کوچکی را هم به شما نشان می‌دهد و به شما کمک می‌کند راه برگشت به خانه را پیدا کنید. این قابلیت در فصل تعطیلات که تصمیم به سفرهای ماجراجویانه دارید بسیار مفید واقع خواهد شد.

تناسب اندام به شیوه‌ای هدفمند

وقتی بر روی گزینه GO در برنامه کاربردی بدنسازی برای موبایل ضربه می‌زنید و تلفن همراه خود را در کیفتان می‌گذارید و همیشه نگران هستید که مبادا GPS را پیدا نکند یا اینکه آیا موسیقی در حال پخش است یا نه و در آخر هم بر روی فهرست پخش اشتباهی ضربه می‌زنید همه چیز به هم می‌ریزد. وقتی G Watch R ال‌جی را دارید با این نگرانی‌ها خداحافظی کند. همه چیز از مچ دست شما شروع می‌شود. به راحتی می‌توانید برنامه RunKeeper را آغاز کنید و از طریق Spotify آهنگ مناسب را انتخاب کنید. خیلی خیلی راحت است؛ مخصوصاً وقتی که هوای بیرون سرد است و شما باید همان طور به پیاده‌روی خود ادامه دهید.

حفظ انرژی

نکته دیگر عمر باتری است. با ال‌جی G Watch R عمر باتری ساعت دو روز دوام می‌آورد که در مقایسه با ساعت‌های هوشمند دیگر خیلی هم خوب است. شارژ کردن این باتری هم یک ساعت بیشتر طول نمی‌کشد. بنابراین، شما کلی انرژی روی مچ خود ذخیره کرده‌اید و شارژ کردن هم کاری بغرنج نیست.

تصویری بی‌عیب و نقص

دوربین موبایل خود را تنظیم می‌کنید. سر جای خود می‌ایستید. کلید شاتر روی مچ دست خود را فشار می‌دهید. شمارنده تا 3 می‌شمارد. دوربین عکس را ثبت می‌کند. خیلی هم جالب و جذاب!

پیام‌ها در همه جا

اگر از آنهایی هستید که می‌خواهید کنترل صندوق پیام‌های خود را همیشه در دست داشته باشید، ال‌جی G Watch R همان است که دنبالش هستید. این ساعت هوشمند ایمیل‌ها، پیام‌های متنی، واتس‌اپ و هر برنامه کاربردی دیگر را فوراً روی مچ دستتان در اختیار شما می‌گذارد. شما به محض دریافت آنها، می‌توانید از روی مچ آنها پاسخ دهید؛ بدون اینکه تلفن همراهتان را از کیف یا جیبتان دراورید. در این صورت، دیگر در جلسات کاری شما که گاهی تمام روز طول می‌کشد وقفه‌ای پیش نخواهد آمد. شما هرگز از پیام‌های خود دور نخواهید بود.

اوکی گوگل، یه نوشیدنی برام بیار!

شاید از گفتن اوکی گوگل بدتان بیاید؛ البته شما مجبور نیستید این کار را انجام دهید. نه همیشه! فقط می‌توانید بگویید “نزدیک‌ترین رستوران را برایم پیدا کن” تا این کار را انجام دهد و راهنمایی‌های مسیریابی را به شما ارائه دهد؛ حتی بررسی و رتبه‌بندی را نیز به شما نشان می‌دهد. وقتی در جستجوی یک رستوران هستید این قابلیت خیلی کاربردی است. مطمئن هستیم که به جز رستوران، خیلی جاهای دیگر را هم می‌توانید پیدا کنید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید