۰۹ خرداد ۱۳۹۴

آخر خط من و ال‌جی

من و ال‌جی تمام شد؛ کمپینی که از آخر فروردین امسال شروع شد و شب گذشته، 8 خرداد، به انتها رسید.

این کمپین مخصوص علاقمندان به عکاسی و طرفداران محصولات ال‌جی برگزار شده بود. شرکت‌کنندگان در این کمپین می‌بایست کمی خلاقیت به خرج می‌دادند؛ از خود یا دوستان یا اعضای خانواده‌شان با محصولات ال‌جی عکس می‌گرفتند و در صفحه رسمی ال‌جی ایران در شبکه اجتماعی اینستاگرام به صورت دایرکت ارسال یا در زیر تصاویر خود هشتگ من و ال‌جی #manolg را قید می‌کردند.

قبل از هر چیز از همه شما که مثل همیشه همراه ال‌جی بودید، در این کمپین شرکت کردید و تصاویر زیبا و خلاقانه‌ای هم ارسال نمودید بسیار سپاسگزاریم.

در طی این بازه زمانی، تصاویر خلاقانه بسیاری ارسال شد اما در میان آنها ما حدود 500 تصویر را برای داوری نهایی انتخاب کردیم.

آثار ارسالی در طول همین هفته زیر نظر هیئت داوران ال‌جی مورد بررسی و قضاوت قرار می‌گیرد و برندگان نهایی متعاقباً اعلام خواهند شد. ال‌جی 3 گوشی ال‌جی Magna را برای بهترین و خلاقانه‌ترین آثار در نظر گرفته است. پس منتظر اعلام نتایج باشید.

یک خبر خوش برای آنهایی که از من و ال‌جی جا ماندند… مسابقه بعدی با جوایز ویژه در راه است. پس فراموش نکنید که صفحه اینستاگرام ال‌جی را دنبال (Follow) کنید و آن را به دوستان خود نیز معرفی نمایید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید