۲۰ خرداد ۱۳۹۴

تلویزیون منحنی 4K OLED با طراحی Art Slim معلق ال‌‎جی

تلویزیون منحنی 4K OLED با طراحی Art Slim معلق ال‌‎جی از فناوری پیشرفته و خیره‌کننده، جلوه‌های زیبا و فوق مدرنی بهره‌مند است. علاوه بر  کیفیت تصویر چشمگیر، این تلویزیون از نمایشگر OLED منحنی با وضوح 4K با 2160×3840 پیکسل برخوردار است. ال‌جی EG9600 طراحی Art Slim معلق ال‌‎جی برای حفظ شکوه و غوطه‌ور کردن بیننده در تصویر دارد. لبه‌های فوق باریک صفحه‌نمایش و طراحی منحنی تلویزیون منحنی 4K OLED ظاهری یکپارچه ایجاد می‌کند که دکوراسیون داخلی را تکمیل و بیننده را بیشتر در حرکات روی صحنه غرق می‌نماید.

صفحه‌نمایش EG9600 از فناوری پیکسل چهار رنگ WRGB OLED و 33 میلیون پیکسل فرعی استفاده می‌کند تا سیاهی عمیق، رنگ کامل و نسبت کنتراست بی‌نهایت و سطح بی‌بدیلی از جزییات ایجاد کند. این تلویزیون از زاویه دید وسیع برخوردار است و لایه ضدبازتاب دارد. به همین علت، بینندگان می‌توانند از هر جایی که نشسته‌اند بدون اعوجاج، نشت رنگ یا از دست رفتن کنتراست تصویر کاملی ببینند. تلویزیون EG9600 ال‌جی می‌تواند تصویر را از SD، HD و Full HD به کیفیتی نزدیک به 4K ارتقا دهد. در نتیجه کاربران می‌توانند همیشه به وضوح بالا و سرگرمی با کیفیت بالا دسترسی داشته باشند.

سیستم صدای فراگیر Ultra Sound صدایی غنی و قدرتمند ایجاد می‌کند و بیننده را بیشتر در اوج صدا غرق می‌نماید. حالت صدای هوشمند Smart Sound ال‌جی محتوای در حال پخش را آنالیز کرده و به صورت خودکار تنظیمات صدای بهینه را اعمال می‌کند.

تلویزیون OLED ال‌جی از رمزگشای 4K High Efficiency Video Codec برخوردار است. این رمزگشا می‌تواند سیگنال‌های پخش 4K را که در دستگاه‌های جانبی ذخیره شده است رمزگشایی کند.

ال‌جی EG9600 مجهز به رابط کاربری webOS2.0 است و کارایی، سرگرمی و سادگی بیشتری را نسبت به نسخه اولیه پلت‌فرم تلویزیون هوشمند این شرکت میسر می‌کند.

تلویزیون EG9600 برنده جایزه ابتکار در بخش نمایش فیلم از CES 2015 شد.

۱ نظر

Ali ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ پاسخ

زمان عرضه تلویزیون های ۲۰۱۵ چه تاریخیست؟؟؟

نظر دهید