۲۳ تیر ۱۳۹۴

ال‌جی LF6300 ؛ تلویزیون هوشمند webOS 2.0 در ابعاد مختلف

 تلویزیون LF6300 از جدیدترین تلویزیون‌های LED LCD ال‌جی است که در ابعاد مختلف عرضه می‌شود و به مشتریان مجموعه گسترده‌ای از امکانات شگفت‌انگیز و فناوری نمایشگر LED LCD را با کیفیت بسیار بالا ارائه می‌دهد.

امکانات مبتکرانه در ال‌جی LF6300 در اصل بر روی افزایش راحتی کاربر متمرکز شده است. در قلب این آسایش webOS 2.0 قرار دارد که پلت‌فرم به‌روز شده تلویزیون هوشمند است. پلت‌فرم webOS 2.0 سرعت اجرای بیشتر، رابط کاربری ملموس‌تر و تجربه کلی جدید و کاربرپسندتری دارد.

پلت‌فرم webOS ال‌جی برای این طراحی شده تا بار دیگر تلویزیون را ساده کند؛ آن هم در تقابل با پیچیدگی‌های فناوری. این نسخه به‌روز شده، یعنی webOS 2.0، با ارائه راهبردهای پیمایش سیستم که سریع‌تر، منطقی‌تر و در خور نیازهای کاربر هستند این شعار را به منثه ظهور می‌رساند.

 

سه الگوی طراحی اتصال آسان، تغییر آسان و کشف آسان این اطمینان را حاصل می‌کند که webOS 2.0 به کاربران قدرت آزاد کردن پتانسیل‌های کامل این سیستم را به راحتی می‌دهد.

 

قابلیت‌های اتصال آسان برای این طراحی شده که فرایند نصب اولیه با کمک شخصیت انیمیشنی BeanBird لذت‌بخش‌تر باشد. کاراکتر BeanBird گام‌های غیرضروری و پیچیده و خسته‌کننده را از سر راه برمی‌دارد و در عوض کاربر را با فنون ساده و سرگرم‌کننده راهنمایی می‌کند تا نصب تنظیمات خاص سفارشی شود. قابلیت Input Assist دستگاه‌های جانبی را تشخیص می‌دهد و به راحتی آنها را متصل و در صفحه‌نمایش بزرگ تلویزیون به نمایش می‌گذارد. قابلیت Input Picker که در قسمت راست صفحه ظاهر می‌شود سرعت اتصال را بالاتر هم می‌برد. و در آخر، کابران می‌توانند تنظیمات مشاهده را تغییر دهند؛ آن هم بدون ایجاد تداخل در چیزهای که روی صفحه در حال تماشای آن هستند و تنها از طریق کلیک کردن گزینه Home در قسمت سمت راست.

قابلیت اشتراک‌گذاری هوشمند اشتراک‌گذاری را مدیریت می‌کند و با اتصال به دستگاه‌های جانبی مانند یو.اس.بی، کامپیوتر و تبلت از طریق پورت‌های ورودی دسترسی به نیازها را امکان‌پذیر می‌کند. این قابلیت محتوای دستگاه را سامان‌دهی و فهرست‌بندی می‌کند و روشی ساده برای جست‌وجو در میان فایل‌ها را پیشنهاد می‌دهد. قابلیت انعکاس صفحه‌نمایش یا Screen Mirroring مشاهده محتوا را ساده‌تر و سرگرم‌کننده‌تر می‌کند. علاوه بر این، با سرویس LG Cloud و Meta Drive، کاربران می‌توانند محتوا را در تلویزیون هوشمند ال‌جی، بدون در نظر گرفتن اینکه محتوا کجا ذخیره شده است، پخش کنند.

این تلویزیون در ابعاد 32، 40، 43، 49، ، 55، 60 و 65 اینچ عرضه خواهد شد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید