۱۸ مرداد ۱۳۹۴

صدای عالی، درست و دقیق در ماشین با باندهای ضبط صوت‌های ال‌جی

همه می‌دانند که صدای خوب از بلندگوهای قدرتمند مثل ال‌جی بیرون می‌آیند. با ال‌جی LAN9700 از صدا و تصویر در هنگام سفر لذت ببرید. این ضبط صوت ال‌جی از فایل‌هایی که فرمت DVD / DivX / MPEG4 دارند پشتیبانی می‌کند و مجهز به بلوتوث است. قابلیت چند عملکردی و صدای محیطی دیجیتال 5.1 کانال از دیگر امکانات بارز این سیستم صوتی و تصویری است.

پشتیبانی از فرمت‌های تصویری گوناگون

ال‌جی LAND9700  فایل‌های تصویری  Divx و Mpeg4  را که روی دی‌وی‌دی یا سی‌دی ضبط شده است، پخش می‌کند.

Divx  یکی از فرمت‌های فیلم است که به دلیل قابلیت آن برای فشرده‌سازی طولی فیلم به بخش‌های کوچک مشهور است در حالی که کیفیت تصویر نسبتا ثابت باقی می‌ماند. به مسافران خود این امکان را بدهید که از تماشای فیلم‌ها در خودرو لذت ببرند.

 

بلوتوث

با خیال راحت رانندگی کنید! فناوری داخلی بلوتوث به شما امکان می‌دهد همه توجه خود را به جاده بدهید.
وقتی دستگاه را با تلفن سازگار بلوتوث خود جفت‌سازی می‌کنید می‌توانید از تماس‌های آسان و بدون نیاز به دست استفاده کرده و به فایل‌های صوتی ذخیره‌شده در تلفن خود گوش فرا دهید.

قابلیت چند عملکردی

این دستگاه دارای قابلیت چند منطقه‌ای جلو و عقب است و به شما امکان می‌دهد پیمایش را برای مسافران جلو و پخش منبع A/V را برای مسافران عقب به طور همزمان انجام دهید.

صدای محیطی دیجیتال کانال 5.1

چندین قابلیت در یک دی‌وی‌دی در محصول ال‌جی بهترین کیفیت صدا را ارائه می‌کند. صدای دیجیتال دالبی 5.1  کانال / رمزگشای DTS صدای محیطی پیشرفته‌ای در خودرو به شما ارائه می‌دهد.

تبدیل متن به سخن

فناوری تبدیل متن به سخن شما را با فرمان‌های صوتی گردش به گردش در خیابان هدایت کرده و نام واقعی خیابان‌ها را می‌گوید.

دوربین نمای عقب سازگار

هنگام استفاده از دستگاه با یک دوربین نمای عقب، با قرار دادن دنده روی وضعیت (REVERSE (R می‌توانید از حالت دوربین نمای عقب به فیلمبرداری بروید.

حالت نمای عقب به شما امکان می‌دهد که بررسی کنید هنگام رانندگی چه چیز در پشت سر شما است.

۲ نظر

محسن ۸ اسفند ۱۳۹۵ پاسخ

کجا میشه خرید اینو؟

حسين ۸ اسفند ۱۳۹۵ پاسخ

بسیاری از تولیدات ال جی مانند لوازم صوت و تصویر اتومبیل ، لوازم ارایشی و بهداشتی ال جی ، لوازم خانگی توکار آشپزخانه ، لپ تاپ و … ال جی در ایران فاقد نمایندگی می باشند البته در حال حاضر اکثر اتومبیل های داخلی با لوازم صوتی با برند داخلی که با قطعات ال جی در داخل کشور تولید شده اند به باار عرضه میشوند

نظر دهید