۲۴ شهریور ۱۳۹۴

ال‌جی؛ امسال صدرنشین شاخص توسعه پایدار S&P داو جونز شد

ال‌جی بار دیگر پایدارترین و مسئول‌ترین سازمان در صنایع مربوطه شد. 

سئول، 14 سپتامبر 2015- شاخص S&P  داو جونز و متخصص سرمایه‌گذاری RobecoSAM، که منحصراً بر سرمایه‌گذاری پایدار متمرکز هستند، نتایج شاخص توسعه پایدار سالانه داو جونز (DJSI) را اعلام کردند.

ال‌جی، بار دیگر، در بخش سفارشات مداوم مشتری و گروه صنعتی البسه DJSI به عنوان شرکت برتر شناخته شد. این جایگاه با شرکت‌های پیشگامی نظیر ولکس واگن، یونی‌لِوِر و 21 برند جهانی دیگر به اشتراک گذاشته شده بود. در طی 4 سالی که نام ال‌جی به بخش جهانی DJSI اضافه شده است، برای دومین سال متوالی، ال‌جی صدرنشین این بخش شد.

لی چونگ-هاک، معاون اجرایی ال‌جی الکترونیکس، گفت: «ال‌جی با این تأییدیه از جانب نام‌های معتبری در دنیای کسب‌وکار خاشعانه به خود می‌بالد. ارزیابی سالانه توسعه پایدار مشترک RobecoSAM به ما کمک می‌کند تا عملکرد خود به عنوان یک سازمان مسئول را در برابر شرکت‌های بسیار توانمند دیگر بسنجیم و خوب است بدانیم فراتر از تمامی انتظارات عمل کرده‌ایم. این بازخورد بسیار سودمند است زیرا به وضوح نمایانگر این است که کار و تلاش سخت پرسنل ما تمایز را آفرید.»

شاخص توسعه پایدار داو جونز یا DJSI اولین بانک شاخص جهانی است که شرکت‌های پیشگام در توسعه پایدار را در سطح جهان بر اساس تحلیل مادی محیطی، اجتماعی و دولتی RobecoSAM پیگیری می‌کند. ارزیابی سالانه توسعه پایدار مشترک یا CSA در RobecoSAM شرکت‌هایی را مشخص می‌کند که از نظر شاخص جهانی توسعه پایدار در دنیا رتبه اول را دریافت کرده‌اند. در مجموع، 3400 شرکت از بزرگترین شرکت‌های دنیا برای شرکت در ارزیابی سالانه توسعه پایدار مشترک دعوت شدند. امسال RobecoSAM 85 درصد از سرمایه‌گذاری شناور و آزاد شرکت‌های مدعو در بازار را برای بررسی DJSI ارزیابی کرد.

فهرست شرکت‌های DJSI در وب‌سایت شاخص پایداری به نشانی www.sustainability-indices.com/review/djsi-new-components-lists.jsp منتشر شده است.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید