۲۸ مهر ۱۳۹۴

فروشندگان برتر گلدیران در مسابقات جهانی بهترین فروشندگان ال‌جی

طی مراحلی، چهار فروشنده برتر کشور برای حضور در مسابقات جهانی بهترین فروشندگان ال‌جی (GBPA) در سال 2015 که در کشور کره جنوبی برگزار می‌گردد معرفی شدند. 

نفرات برتر در همایش جایزه جهانی بهترین فروشنده 2015 ال‌جی (Global Best Promoter Awards 2015) در کشور کره جنوبی در ماه نوامبر حضور خواهند یافت.

به گزارش روابط عمومی گلدیران، واحد بازاریابی دفتر مرکزی گلدیران با همکاری شرکت سروش گلدیران، از ابتدای شهریورماه در دو سطح مبتدی و پیشرفته، دوره‌های آموزش فروشندگان گلدیران را با هدف افزایش دانش محصولی و مهارت‌های فروش و نیز شناسایی 15 فروشنده برتر کشور برگزار نمودند.

این دوره‌ها برای بیش از 400 فروشنده و در طی 19 جلسه آموزشی در شهرهای اصلی کشور شامل تهران، کرج، اصفهان، تبریز، مشهد، شیراز، اهواز، رشت و غیره برپا گردید. البته فروشندگان فروشگاه‌های زنجیره‌ای و کانال‌های مدرن نیز در این دوره‌ها حضور یافتند.

علاوه بر اهداف اصلی ذکر شده (افزایش دانش محصولی و مهارت‌های فروش فروشندگان)، شناسایی 15 فروشنده برتر جهت شرکت در مسابقات نهایی کشوری در جزیره کیش نیز در دستور کار قرار گرفت.

پس از اجرای دوره‌های آموزشی در شهر‌های بزرگ کشور، اولین گردهمایی فروشندگان برتر گلدیران- ال‌جی در هتل مارینا پارک جزیره کیش از 13 الی 15 مهرماه برگزار شد. اجرای این همایش بر عهده شرکت‌های سروش گلدیران و نگرش تبلیغ نو بود که در پایان آن، چهار فروشنده برتر جهت حضور در مسابقات جهانی کره جنوبی معرفی شدند.

بر اساس گزارش دریافتی، در این گردهمایی، آزمون‌های استانداردی بر مبنای معیارهای دانش محصولی، مهارت‌های فروش، کار تیمی، الگوهای رفتاری و اخلاقی از شرکت کنندگان گرفته شد و در نهایت سرکار خانم معصومه عظیم زاده (از فروشگاه‌های زنجیره‌ای گلدیران)، جناب آقایان مجید عایقی (از تهران)، حسین جمیلی نژاد (از فروشگاه‌های زنجیره‌ای گلدیران) و علیرضا امینی مجد (از مشهد) به ترتیب به عنوان نفرات اول تا چهارم شناخته شدند.

نفرات برتر در همایش جایزه جهانی بهترین فروشنده 2015 ال‌جی (Global Best Promoter Awards 2015) در کشور کره جنوبی در ماه نوامبر حضور خواهند یافت.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید