۲۵ آذر ۱۳۹۴

با یکی از پرفروش‌ترین‌های بازار آشنا شوید

تلویزیون سه‌بعدی هوشمند ال‌جی مجهز به پلت‎فرم webOS در ابعاد 42 و 47 اینچ در نمایندگی‌های ال‌جی-گلدیران به فروش می‌رسد.

این تلویزیون هوشمند در حال حاضر، یکی از پرفروش‌ترین تلویزیون‌های ال‌جی در بازار ایران است که هم اکنون در جشنواره “کاهش قیمت و هدایا در حین خرید” شامل تخفیف شده است.

webOS
پلت‌فرم webOS برای راحتی شما طراحی شده و سرگرمی و یادگیری را برای شما ساده‌تر می‌کند. هم اکنون تنها کاری که شما باید انجام دهید آرامشی عمیق است زیرا تلویزیون webOS تجربه تماشای تلویزیون را برای شما ساده‌تر از قبل می‌کند.

فروشگاه ال‌جی
رابط کاربری جدید webOS به شما این امکان را می دهد که از کلیه محتویات فروشگاه ال‌جی نظیر برنامه‌های زنده تلویزیون، ویدئوهای درخواستی، محتویات سه‌بعدی، برنامه‌ها و محتویات پیشنهادی استفاده کنید و لذت ببرید.

منوی فعال
هنگامی که نشانگر کنترل را روی صفحه می‌چرخانید، تمامی کانال‌ها، جستجوها و برنامه های ضبط شده در منوی فعال ظاهر می‌شوند. فقط کافی است کلمه مورد نظر خود را تایپ و یا صدا کنید، موتور جستجوی جهانی خیلی سریع فهرستی از ویدئوهای درخواستی، برنامه‌های تلویزیون و یا هر ویدئو دیگری از یوتیوب نمایش می‌دهد. بهترین موتور جستجویی که تا به حال دیده‌اید اکنون در تلویزیون هوشمند ال‌جی در اختیار شماست.

ضبط
همه این روزها مشغله دارند. تلویزیون هوشمند ال‌جی با ارائه فناوری‌های بی‌نظیر مانند ماشین زمان 2 به شما این امکان را می‌دهد که برنامه دلخواه خود را در هر زمان تماشا کنید.

سینما سه بعدی
سینما سه بعدی ال‌جی راحت و بدون پرش است. از تلویزیون سه بعدی با عینک‌های سبک، بدون باتری و ارزان لذت ببرید. با استفاده از عینک‌های راحت، از دنیای سه بعدی لذت ببرید. عینک‌های سینمای سه بعدی سبک، بدون پرش، بدون نیاز به باتری و ارزان هستند و زاویه دید مناسب ارائه می‌دهند.

سه بعدی بدون پرش
از تصاویر سه بعدی با استفاده از عینک‌های راحت لذت ببرید. بر خلاف سیستم‌های سنتی و تلویزیون‌های قدیمی، تلویزیون سه بعدی هوشمند ال‌جی دارای گواهیناه تولید عینک‌های بدون پرش است و توانایی تولید تصاویر روشن تر و شفاف تر را نیز دارد. این عینک‌ها با چشم بسیار سازگار بوده و تصویر سه بعدی بسیار شفاف ارائه می‌دهد.

پنل IPS
ضربه بزنید تا متوجه شوید. در تلویزیون‌های ال‌جی از پنل مخصوصی به نام IPS استفاده می‌شود که هم زاویه دید گسترده‌تری دارد و کیفیت تصویرسازی بالاتر. پنل IPS علت داشتن تصویری واضح‌تر، ثابت تر و صفحه نمایش محکم‌تر در تلویزیون‌های ال‌جی است.

تصحیح کننده رنگ
پنل IPS وضوح رنگی فوق العاده و طبیعی ارائه می‌دهد به طوری که این وضوح در تک تک پیکسل‌ها دیده می‌شود. پنل IPS رنگ واقعی تصویر را ارائه می‌دهد. به همین دلیل است که IPS توسط حرفه‌ای‌ها استفاده می‌شود.

پردازنده سه گانه XD
این پردازنده که فقط مختص شرکت ال‌جی است، کنترل کلیه عملکردهای تصویر سازی در تلویزیون را به عهده دارد. (وضوح تصویر، اشباع رنگ، بهینه سازی تصاویر و از بین برنده تمام سایه های تصویر.)

Virtual Surround Plus
سیستم صدای مجازی حالتی از صدا به وجود می آورد به طوری که بیننده از تمام نقاط صدا در یافت می‌کند طوری که صدا به صورت سه بعدی به گوش می‌رسد. Clear Voice II به طور خودکار صدای انسان‌ها را در فیلم‌ها و برنامه‌ها بالا می‌برد تا از صداهای پس زمینه فیلم واضح تر شنیده شوند.

حالت صدای هوشمند
صدای تلویزیون خود را بر روی حالت صدای هوشمند بگذارید. این حالت به صورت خودکار صدای تلویزیون شما را مطابق با برنامه تنظیم می‌کند. فرقی نمی‌کند موزیک گوش می‌دهید یا برنامه ورزشی تماشا می‌کنید، این حالت صدای تلویزیون را به بهترین نحو تغییر می‌دهد تا نهایت لذت را ببرید.

USB
به سادگی USB خود را به تلویزیون متصل نمایید و از محتویات آن روی صفحه نمایش بزرگ لذت ببرید.

DivX HD
تلویزیون‌های ال‌جی دارای گواهینامه DivX است به این معنی که تلویزیون می‌تواند ویدئو با فرمت DivX و وضوح 1080 پیکسل را اجرا نماید.

مصرف انرژی هوشمند
عملگر کنترل نور پس زمینه، روشنایی تلویزیون را کنترل می‌کند. عملگر خاموشی صفحه، به شما این اجازه را می‌دهد که تصویر را خاموش کنید اما صدای تصویر را روشن نگهدارید. عملگر حالت صفر، تلویزیون شما را طوری تنظیم می کند که در حالت stand by تلویزیون برق مصرف نمی‌کند.

۲ نظر

behzad ۲۷ آذر ۱۳۹۴ پاسخ

سلام خسته نباشید . اسم مدلش چیه؟ و قیمتش چنده؟ ممنون میشم اگه جوابم رو بدید

حسین ۲۸ آذر ۱۳۹۴ پاسخ

چرا تولید تلوزیونهای ۴۷ اینچ توسط ال جی متوقف و سایز ۴۹ اینچ جایگزین آن شده آیا این پاسخی به عرضه سایز ۴۸ توسط سامسونگ در پاسخ به تبلیغ وسعت بیشتر پنل های ۴۲ ال جی نسبت به ۴۰ سامسونگ و نیز ۴۷ ال جی نسبت به ۴۶ سامسونگ بوده با خیر

نظر دهید