۲۴ آذر ۱۳۹۴

رونمایی از بلندگوهای خطی جدید ال‌جی در CES 2016

سئول، 15 دسامبر 2015- ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) اعلام کرد که از پیشرفته‌ترین ساندبارها در CES 2016 پرده‌برداری خواهد کرد. این بلندگوهای خطی جدید که بخشی از اکوسیستم صوتی هوشمند Music Flow ال‌جی هستند تجربه سینمای خانگی را با کیفیت صدای غنی و تنظیمات پاسخگو ارتقا می‌دهد.

بلندگوهای خطی جدید SH8، SH7 و SH6 ال‌جی برای مشتریان امکانات متنوعی ارائه می‌دهد و انتخاب سیستم صوتی که برای نیازهای آنها متناسب باشد را آسان می‌کند. هر بلندگوی خطی از طراحی باریک، ظریف و شیکی برخوردار است که به طور یکپارچه با هر دکوراسیون داخلی خانه‌ای در هم می‌آمیزد. مدل‌های پیشرفته SH8 و SH7 برای سینمای خانگی مناسب است و به ساب‌ووفرهای بی‌سیمی مجهز شده که صدای بم غنی را به عنوان مکمل به خروجی صدای بلندگو می‌افزاید. از طرف دیگر، بلندگوی SH6، متشکل از 6 بلندگوی مستقل است و از ساختار مبتکرانه داکت هوا استفاده می‌کند تا صدای عمیق را به شیوه مؤثری برجسته کند تا این محصول صدای قدرتمندی را برای سیستم بلندگویی که بدنه جمع‌وجوری دارد فراهم کند.

بلندگوهای خطی جدید ال‌جی محصول سال 2016 تنها با یک کلید تنظیم می‌شوند. به همین علت این سیستم سینمای خانگی به آسانی نصب شده و در عین حال عملکردهای اصلی بلندگوی خطی را مستقیماً از طریق کنترل از راه دور تلویزیون در دسترس قرار می‌دهد تا حتی‌الامکان عملکرد راحتی را به ارمغان آورد. جدیدترین بلندگوهای خطی ال‌جی از قابلیت جدید ASC این شرکت برخوردارند؛ با این ویژگی دستگاه‌ها می‌توانند به صورت خودکار تنظیمات صدا را برای تناسب با گستره وسیعی از رسانه‌های متنوع تغییر دهد تا بیشترین بهره را از تنوع بالای محتوا ببرد. قابلیت‌هایی نظیر بلوتوث، Google Cast و Auto Music Play (پخش خودکار موسیقی) در این بلندگوهای خطی پتانسیل قابلیت‌های ارتباطی را بیشتر می‌کند تا شنوندگان انواع محتوا را مشاهده کنند. بلندگوهای خطی جدید ال‌جی با پشتیبانی از وای-فای و بلوتوث به کاربران امکان می‌دهد تا به صورت خودکار بین انواعی از محتوا و بهترین روش‌های اتصال تغییر وضعیت دهند.

بلندگوهای خطی ال‌جی و بلندگوهای بی‌سیم Music Flow به این دستگاه‌های قدرتمند امکان پخش هر نوع محتوایی را از تلفن هوشمند شما می‌دهد. اتصال ساده بلوتوث در بلندگوهای P7 و P5 ال‌جی محیطی بی‌سیم برای صدایی زیبا در هر مکان و هر زمان ارائه می‌دهد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید