راهنمای استفاده از گریل در مایکروویوهای الجی
گریل (Grill) همان سرخکن یا برشتهکن است. از این دکمه میتوانید برای برشته کردن سطح غذای پخته شده استفاده کنید. در این حالت غذا بدون در پوش، روی پایه قرار میگیرد.
دکمه گریل ممکن است تا سه درجه تنظیم داشته باشد که هر کدام مختص یک سری از غذاهاست.
- گریل (1): حرارت زیاد و زمان کوتاه (فقط روی غذا برشته میشود و سریعتر عمل میکند) ماهی، مرغ، کیک، پیتزا و همبرگر
- گریل (2): حرارت کم و زمان زیاد (فقط روی غذا را برشته میکند) مانند مثالهای بالا با زمانی طولانیتر تا حضور مهمان (زمانی که ما فرصت به اندازه کافی داریم).
- گریل (3): حرارت و زمان در حد هم. فقط زیر غذا را برشته میکند. برای ته دیگ، ته چین، زیر کیک و زیر خمیرها
ویدئوی زیر را تماشا کنید تا به طور کامل طرز کار استفاده از گریل در مایکروویوهای الجی را یاد بگیرید.
۶ نظر
من روی پایه بلند گذاشتم با ظرف پیرکس و آرکوپال …هر دو ظرف شکست … نمیدونم به خاطر تایمش بود یا اینکه نباید تو ظرف میچیدم و باید مرغ ها رو روی سه پایه میچیدم اگه کسی میدونه ممنون میشم راهنماییم کنه …چون تایمش رو گفته ۴ الی ۵ دقیقه ولی تو این تایم اصلا برشته نمیشه …از گریل یک هم استفاده کردم
نه بخاطر پایشه احتمالا رو پایه پایین بزارین منم همیشه توی ارکوپال میزارم هیچ اتفاقی نمیوفته
سلام .دوستان برای گریل کردن اگر روی سه پایه خود دستگاه قرار بدم مشکلی داره .یا حتما داخل ظرف مخصوص باید باشه
چند روز پیش از بخش خدمات پس از فروش شرکت گلدایران در مورد سرویس دوره ای مایکروفر ال جی و اینکه در صورت عدم سرویس ممکان است با مسکل حرقه زدن و خطرات ناشی از ان از جمله اتش سوزی مواجه شوید با من تماس گرفته بودند قیبا هم در موزذ سرویس دوره ای ماشین لباسشوئی و غیره اولا تجربه جرقه زدن در ماکروفر را قبلا داشتم انهم بدلیل استفاده از حالت ماکروفر در حالت گریل که منجر به سوخنم پایه های کوچک پلاستیکی زیر پایه سیمی مخصوص کریل بود که با تعویض ان و پی بردن به این مشکل و گذاشتن پایه در طبقان بالاتر از گابینت مشکل حل شد حالا این سوال پیش می اید که با تمیز کردن مداوم محفظه داخلی ماکروفر و شستن سینی شیشه ای ان و در زمانیکه ماکروفر بدون مشکل در حال کار است با توجه به اینکه حداقل برای گرم کردن غذا ماکروفر مورد استفاده روزانه اسنت نیاز به سرویس ذوره ای دارد همین طور در مورد ماشین های لباسشوئی های دایرکت داریو یا بدون تسمه زمانیکه بعد از ۱۵ سال استفاده نوار دور درب مثل روز اول کاملا سالم است و لباسشوئی بدون کوچکترین لرزش و سرو صدای اضافه کار می کند چون لباسشوئی های بدون تسمه نا فولی دارند نه فلکه و نه تسمه که به مرور در اثر فشار مستهلک شوند و بنطر میرسد این ماشین لباسشوئی ها نیاز به کریس کاری و روغن کاری هم ندارند لطفا در صورت امکان در این خصوص اطلاغ رسانی فرمایید ممنون
چرت ترین فیلم آموزشی بود که تا حالا دیدم!!!!